חדשות

אוניברסיטת רייכמן דורגה במקום הראשון בסקר שביעות רצון של התאחדות הסטודנטים הארצית

23 אוקטובר
2022

שתפו ב:

עם פתיחת שנת הלימודים תשפ"ג, התפרסמו תוצאותיו של  הסקר השנתי של התאחדות הסטודנטיות והסטודנטים הארצית, בו דורגה אוניברסיטת רייכמן במקום ה-1 בשביעות רצון הסטודנטים. הסקר התייחס לתחומים הנוגעים למוסדות הלימוד ביניהם רמת הקורסים, טיב הוראת המרצים והמתרגלים, תכנית הלימודים לתואר והתנאים הפיזיים והתבקשו לדרג את דעתם בציונים שבין 1 ל-5. אוניברסיטת רייכמן הגיעה למקום הראשון מבין כלל המוסדות האקדמיים בישראל וזכה לציון סופי של 4.05.

 

זוהי הבעת אמון משמעותית מהסטודנטיות ומהסטודנטים המשקפת את שותפות האוניברסיטה איתם וראייתם כמרכז העשייה האקדמית. אנחנו מודים לכם ומאחלים בהצלחה בשנת הלימודים הקרבה.

 

בתגובה לפרסום תוצאות הסקר אמר נשיא אוניברסיטת רייכמן, פרופ' רפי מלניק: "אני נרגש לפתוח את שנת הלימודים האקדמית עם הבשורה המשמחת הזאת. רק בשבוע שעבר נוכחנו כי בוגרינו עומדים בראש טבלת בחינות ההסמכה ללשכת רואי החשבון, עם 100 אחוזי מעבר. התוצאות האחרונות הן ההוכחה לרמה האקדמית הגבוהה באוניברסיטה, לצד השקעה בלתי פוסקת בסטודנטים שהם הדבר החשוב ביותר עבורנו. מאחל שנת לימודים מוצלחת לכל הסטודנטיות והסטודנטים שמתחילים ללמוד היום".

 

אוניברסיטת רייכמן, אשר נחשבת למוסד צעיר בתחילת דרכו, הוקמה ע"י פרופ' אוריאל רייכמן בשנת 1994 (כמרכז הבינתחומי הרצליה) על פי מודל אוניברסיטאות העילית (Ivy League) בארה"ב. מאז הקמתה, ללא כל תמיכה ציבורית, הצליחה להיות חלוץ בתחומים רבים ולהוביל מהפכה במערכת ההשכלה הגבוהה בישראל, שאת עקבותיה ניתן לראות כיום במוסדות אקדמיים אחרים. אוניברסיטת רייכמן נבנתה כדי להכשיר את מנהיגות העתיד של המדינה ולהנחיל את ערכי הציונות, המנהיגות והמצוינות. לצד הגישה האקדמית הייחודית, קיימת באוניברסיטה גישה אנושית של עניין בסטודנטים, בשמחת חיי הלימודים, בעתידם המקצועי, בערכי החירות והאחריות ובשותפות שנרקמה עם הסטודנטים ועם הבוגרים.