חדשות

אירוע סיום המחזור השני של תוכנית MA במשפטים, טכנולוגיה וחדשנות עסקית

07 נובמבר
2022

שתפו ב:

ביום 7.11 התקיים אירוע סיום המחזור השני של תכנית התואר השני MA במשפטים, טכנולוגיה וחדשנות עסקית.

 

את האירוע הנחתה קארין בלבוס, סטודנטית במחזור השני של התכנית. את האירוע פתח פרופ' ליאור זמר, דיקן בית הספר וראש תכנית התואר השני במשפטים, טכנולוגיה וחדשנות עסקית נשא דברי פתיחה.

 

נציגת הבוגרים המסיימים, יוליה לוטן, הגיעה מדבלין לברך בשם המחזור השני. יוליה עובדת כ - Account Executive בחברת google ושיתפה בכלים שרכשה בתכנית שסייעו ומסייעים לה בעבודתה בתאגיד.

 


הרצאת האורח בנושא: ניתנה על ידי רו"ח אילן בירנפלד, יו"ר ומנהל עסקים ראשי של Deloitte ישראל.

 

 

במסגרת האירוע הוצגו תוצרי הסדנה למסחור ידע, במסגרת פרויקט הדגל של התואר בשיתוף אוניברסיטת הרווארד. הסדנה מאפשרת לסטודנטים ובוגרים של תכנית ה-MA לחקור היבטים שונים של טכנולוגיות חדשות, תוך התמודדות עם האתגרים המשפטיים והטכנולוגיים הקיימים בשימוש בטכנולוגיות אלו, להתנסות עם הנושאים הנלמדים בתואר ולפתח כישורים בעמידה מול קהל והצגה של מיזמים. הפרויקט הראשון בנושא AutoVersita הוצג בלובי הבניין במהלך ההתכנסות. הפרויקט עוסק בלמידה בתנועה - מערכת למידה מותאמת מבוססת בינה מלאכותית. חברי הקבוצה שעמלו רבות על הפרויקט הם: אילן עמר, אמיר חיימוביץ' וסמדר בצ׳יו.

 


הפרויקט השני הוא - DIGIPAWS הטכנולוגיה שתביא את הוטרינר לסלון ביתכם. מציע טכנולוגיה לרפואת חיות מחמד מרחוק, בהתבסס על הטכנולוגיה הקיימת לשימוש בבני אדם בחברת טייטו קר בע"מ הישראלית, באמצעות אפליקציה ומכשיר בדיקה חכם זמין לשימוש מהבית תוך ליווי וטרינר דרך האפליקציה בזמן אמת. חברי הקבוצה המסורים הם: אתי גוטמן, מיכאל בן אהרון, נסרין מסארווה-עודה, עדן כהן ועמיר נוי.

 

 

עוד במסגרת האירוע חולקו תעודת למצטייני ומצטיינות התכנית:


פרס ריינהולד כהן למצוינות בקניין רוחני הוענק לעדי פולקמן, על הישגיה היפים בתחום. הפרס הוענק על ידי עו"ד ועורך הפטנטים דוד גילת מקבוצת ריינהולד כהן, המתמחה בקניין רוחני.

 

 

תעודות הצטיינות על עבודת הסמינריון המצטיינת הוענקו לדרלין יאורי על עבודתה בנושא "המעמד הקולקטיבי של סימני מסחר מפורסמים ותרומת הציבור", בהנחיית פרופ' זמר; לאילן עמר על עבודתו בנושא "הורשת קניין רוחני במשפט העברי: הורשת הזכויות על היצירה הרוחנית של הרב עובדיה יוסף לבנו הקטן - מבט משווה" בהנחיית פרופ' זמר ולקארין בלבוס על עבודתה בנושא "זכויות עובד בהמצאות שירות" בהנחיית פרופ' זמר.

 


מכתבי ההערכה לסטודנטים המובילים בעלי ממוצע הציונים הגבוה ביותר קיבלו: ארלובסקי מאי; יוסלזון גיא; לב ירון; קנאפ תומר; זיפר ציפורה ומנדלבום נעמה.