חדשות

בוגרי אוניברסיטת רייכמן ניצבים גם השנה במקום הראשון בבחינות ההסמכה בחשבונאות פיננסית מתקדמת

19 אוקטובר
2022

שתפו ב:

בוגרי התוכנית בחשבונאות בבית ספר אריסון למנהל עסקים באוניברסיטת רייכמן ממשיכים להוביל בבחינת ההסמכה של מועצת רואי החשבון (משרד המשפטים) בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת (מועד אביב 2022)


שיעור המעבר של בוגרי אוניברסיטת רייכמן עומד על כ-100%, גבוה בהרבה משיעור המעבר הארצי העומד על 70% - ירידה לעומת שנה שעברה. אוניברסיטת רייכמן מובילה את טבלת העוברים עם נתון גבוה משמעותית לעומת שאר המוסדות, ושיעור המעבר בה הוא הגבוה מבין המוסדות להשכלה גבוהה בישראל.

 

שם המוסד שיעור המעבר (*)
אוניברסיטת רייכמן 100%
אוניברסיטת חיפה 89%
המרכז האקדמי רופין 80%
אוניברסיטת בן גוריון בנגב 78%
האוניברסיטה העברית 77%
אוניברסיטת בר אילן 67%
אוניברסיטת תל אביב 66%

(*) ניגשים בפעם הראשונה

 

הנתונים התפרסמו הבוקר, רביעי, על ידי מועצת רואי החשבון ומתייחסים לציוני בחינת מועד אביב 2022.

 

רו"ח שלומי שוב, ראש התוכנית בחשבונאות וסגן דיקן, בית ספר אריסון למנהל עסקים: "אני רוצה לברך את הבוגרים שלנו שממשיכים להוביל בקרב המוסדות להשכלה גבוהה ברמה הארצית. השנה מדובר בהישג חסר תקדים בו 100% מהנבחנים אשר ניגשו לבחינה בפעם הראשונה עברו אותה. הנתון העקבי הזה מעיד על איכות הבוגרים שלנו ואת הפער הגדול מהמוסדות האחרים ניתן לראות ברוח היזמית של בוגרינו ו"ברדיפה" אחריהם בשוק העבודה החדש".


מאז הקמתה (2006), התוכנית בחשבונאות באוניברסיטת רייכמן היא המובילה והמשפיעה בישראל. בוגרי התוכנית מובילים בעקביות את שיעורי המעבר בבחינות המועצה ולבוגריה קיים ביקוש אדיר בעולם העסקי. בוגרי התוכנית מגשימים את ערכי האוניברסיטה ומטרותיה, רוח היזמות, החדשנות והרצון לשנות בוערים בהם.

 

בתמונה: רו"ח שלומי שוב