חדשות

פרופ ינקו גולדנברג מונה לCo-editor של כתב העת המדעי ה- Journal of Consumer Research

08 יולי
2024

שתפו ב:

הרבה ברכות לפרופ ינקו גולדנברג שמונה לCo-editor של כתב העת המדעי ה- Journal of Consumer Research!

 

מדובר אחד מארבעת כתבי העת המובילים בעולם בתחום השיווק בכלל, ובכתב העת המוביל בתחום מחקר התנהגות צרכנים בפרט.

 

פרופ גולדנברג הוא הישראלי הראשון בתחום השיווק שמכהן כעורך באחד מארבעת מכתבי העת המדעיים המובילים בתחום. זהו הישג נדיר שמהווה הרבה כבוד לפרופ גולדנברג, לביה"ס, ולאוניברסיטה!!

 

מינוי לתפקיד עורך משותף בכתב העת "Journal of Consumer Research" הוא הוקרה משמעותית בקהילה האקדמית העולמית, המדגיש את המומחיות והמוניטין של פרופ גולדנברג בתחום מחקר השיווק. כתב העת המדעי "Journal of Consumer Research" מתמקד במחקר התנהגות צרכנים ומוכר בזכות מחויבותו לפרסם מחקרים רב-תחומיים ובעלי תרומה משמעותית בתחום השיווק. כתב עת זה הוא רב-תחומי ומפרסם מאמרים אמפיריים, תיאורטיים ומתודולוגיים באיכות הגבוהה ביותר בנושאי מחקר צרכנים. הוא מעודד מגוון רחב של נקודות מבט, שיטות, גישות תיאורטיות ובעיות מהותיות לחקירה.

 

כעורך-שותף, יש לפרופ גולדנברג השפעה על הגדרת המגמות בתחום, על עידוד שימוש בשיטות חדשות, ועל הפצת מחקר חדשני ומשפיע על האקדמיה והשוק הרחב.