מחקר ביזמות?

זווית חדשה שלא ציפיתי לה

מאת נעה רוזנברג, סטודנטית שנה ג' מסלול יזמות-מנע"ס

 

כשניסיתי להחליט לאיזה סמינריון בבית הספר ליזמות לגשת מבין כל האפשרויות הטובות שבית הספר ליזמות מציע, פניתי לייעוץ מפרופסור דפנה קריב. היא חשפה בפניי תכנית חדשנית המעניקה יתרון משמעותי לבוגריה: הזדמנות להתקבל למסלולי תואר שני יוקרתיים ואף לארגונים מובילים המחפשים מועמדים בעלי ניסיון מחקרי.

 

ייחודה של התוכנית טמון ביכולתה להכין את המשתתפים עם 'מיני תזה' - פרויקט מחקר מעמיק בנושא לבחירתנו. החלטתי לקבל את האתגר ובחרתי בנושא המשלב את עולמות התוכן שלי יוגה וwell-being .

במהלך הסמינריון רכשתי מיומנויות מתקדמות וטכניקות לאינטראקציה יעילה עם מערכות צ'אט מתקדמות שמאפשרות להגיע לתובנות ולתוצאות מדהימות באמצעות .AI

 

מבנה התוכנית מאוזן היטב בין עבודה עצמאית לבין הנחיה מקצועית, על ידי שילוב של פגישות ליווי דו שבועיות. תהליך שהעניק לי ביטחון ותמיכה לאורך כל שלבי המחקר תוך פיתוח עצמאות מחקרית. הכלים והמיומנות שרכשתי תרמו לי לא רק במחקר הספציפי, אלא גם שיפרו משמעותית את יכולותיי בקורסים אחרים שנלמדים בשנה השלישית ובמיוחד באלו המבוססים על ניתוח מאמרים אקדמאיים.  

 

 

הסמינריון מציע הזדמנות ייחודית להעמיק בנושא שמעניין אתכם, והוא מדהים בעיניי למי שמעוניין לפתל כישורי מחקר, חשיבה ביקורתית ויכולת ניתוח מעמיקה בתהליך מאתגר, מעשיר ומרתק!