מאסטר קלאס עם אדיר מילר

מאת סוף אלמוגי, סטודנטית שנה א'

כחלק מסדרת ההרצאות של בית הספר ליזמות, נערך בשבוע שעבר מפגש "מאסטר קלאס" עם אדיר מילר, בהנחיית דיקן בית הספר, ד"ר יוסי מערבי.
האירוע, שנערך בקמפוס בית הספר, משך אליו קהל רב של סטודנטים שהתכנסו לשמוע את סיפורו של מילר, אחד היוצרים המובילים בישראל.
מילר, מעבר להיותו קומיקאי אהוב, נחשב ליוצר מהשורה הראשונה בתעשיית הבידור הישראלית.


חתום על פרויקטים מצליחים רבים בטלוויזיה, בקולנוע ועל הבמה, הוא משלב בין הומור חד ויצירתיות מתפרצת, מה שהופך אותו ליזם לכל דבר ועניין.
במהלך השיחה, מילר שיתף את הקהל בתחילת דרכו המקצועית. הוא סיפר כיצד התמודד עם אתגרים וקשיים, וכיצד לא נתן לאף מכשול לעצור אותו בדרכו להצלחה. הוא הדגיש את החשיבות של נחישות והתמדה, וסיפר כיצד תמיד שאף להיות בעשייה מתמשכת, עם פרויקט חדש באופק מיד עם סיום הקודם.


מילר גילה לקהל חלק מתהליכי הכתיבה והיצירה שלו, שכללו עבודה קשה, משמעת עצמית וחזון ברור. הוא סיפר על הרגעים בהם חיפש השראה, ועל הכלים בעזרתם הוא מתגבר על מחסומי יצירתיות. "חשוב לי תמיד להיות בתנועה," אמר מילר, "כשפרויקט אחד מסתיים, אני כבר חושב על הפרויקט הבא."
מעבר לסיפורו האישי, מילר העניק לקהל כלים להתפתחות אישית ומקצועית. הוא דיבר על החשיבות של אמונה בדרך, שמירה על מטרה עליונה לנגד עיניו, וחתירה מתמדת להגשמת החלומות.


האירוע, שנערך ביוזמת בית הספר ליזמות, סיפק למשתתפים נקודת מבט ייחודית על יזמות ועל האתגרים וההצלחות המלווים אותה. הדיקן ד"ר יוסי מערבי סיכם את המפגש ואמר: "אדיר מילר הוא דוגמה נהדרת לכיצד יצירתיות, נחישות והתמדה יכולים להוביל להצלחות כבירות. אנו מודים לו על שהעניק לנו הצצה נדירה אל עולמו ועל שהשאיר אותנו עם השראה וכלים מעשיים להמשך הדרך."

 



אני כסטודנטית לשנה א' בכלכלה ויזמות, השתתפותי במפגש הותירה עלי רושם עמוק. אדיר מילר העניק לי כלים חשובים להתפתחות אישית, והדגיש את חשיבות השמירה על אמונה בדרך, גם כשנראה שאין תקווה. למדתי לראות לנגד עיניי את המטרה העליונה שלי ולהמשיך לשאוף להגשמתה, לא משנה מה האתגרים שעומדים בדרכי. האירוע הותיר אותי עם תחושת התחדשות והשראה לפעול ולהצליח בדרכי האישית והמקצועית.

 

תודה רבה לבית הספר ליזמות שיזם את השיח והעניק לנו הזדמנות ללמוד מניסיונו של אדיר מילר. המפגש הזה סיפק לנו נקודת מבט נוספת על יזמות והראה לנו כיצד אפשר לשלב יצירתיות ונחישות בהצלחה מקצועית.