חדשות

מסע של חצי שנה הגיע לסיומו

23 ספטמבר
2024

שתפו ב:

בגאווה ובהתרגשות, אנו מסכמים את המחזור השמיני של תוכנית המנטורינג היוקרתית שלנו, שנבנתה בשיתוף עם מותג רכבי היוקרה GENESIS מבית כלמוביל. התוכנית, שנמשכה חצי שנה, כללה 48 מנטורים ו-48 מנטיז, שיצאו יחד למסע מרגש שהתמקד בפיתוח אישי ומקצועי כאחד. תוכנית זו היא פלטפורמה מרכזית שמאפשרת לבוגרי אוניברסיטת רייכמן להתחבר למנטורים בכירים מתוך קהילת הבוגרים, שהשקיעו זמן, ידע וניסיון רב כדי ללוות ולהנחות את המנטיז. 

 

במשך חצי שנה, המשתתפים נהנו ממפגשים אישיים ומקצועיים, שקידמו אותם לעבר מטרותיהם האישיות והמקצועיות. המנטורים, שהגיעו מתחומים מגוונים כמו עסקים, טכנולוגיה, יזמות ותחומים נוספים, שיתפו בניסיון העשיר שלהם, והעניקו כלים מעשיים ותובנות חשובות להצלחה בעולם העבודה. עבור רבים מהמנטורים, החוויה הייתה לא פחות מספקת, והם סיפרו כיצד ההנחיה הפכה לתהליך של למידה וצמיחה הדדית, שהעשירה גם אותם.

 

אחד המאפיינים המרכזיים של התוכנית הוא החיבור המיוחד שנוצר בין המנטורים למנטיז, שמבוסס על אמון והשראה הדדית. החיבורים הללו לא רק קידמו את המשתתפים במסלולי הקריירה שלהם, אלא גם חיזקו את תחושת השייכות לקהילת בוגרי רייכמן, שהיא עצמה מקור לגאווה עצומה עבור כל המעורבים בתוכנית.

 

במהלך התוכנית, התקיימו סדנאות ייחודיות שהעניקו למשתתפים כלים להתמודדות עם אתגרים בשוק העבודה המשתנה, פיתוח מיומנויות אישיות וניהוליות, וחיזוק היכולות המקצועיות שלהם. המשתתפים שיתפו איך החוויה סייעה להם להגדיר מטרות חדשות, להתגבר על מכשולים, ולהבין טוב יותר את מסלולי הקריירה האפשריים עבורם.

 

לסיום, אנחנו מבקשים להודות לניצן אור-קדראי, מנהלת התוכנית, על ההובלה המסורה והמקצועית שלה. בזכותה, התוכנית הצליחה להעניק חוויות משמעותיות למשתתפים. בנוסף, אנו מודים לכל המנטורים והמנטיז על המחויבות, הזמן וההשקעה הרבה שהפכו את התוכנית הזו להצלחה גדולה כל כך. 

 

בוגרי התוכנית כבר מתחילים להראות את השפעתם על השוק, ואנו בטוחים שהקשרים שנוצרו ימשיכו לפתח ולהעצים את קהילת בוגרי אוניברסיטת רייכמן בעתיד הקרוב והרחוק.