חדשות

הסטודנטים מהבינתחומי שמייצגים אותנו באולימפיאדת טוקיו

29 יולי
2021

שתפו ב:

אולימפיאדת טוקיו 2020, שנדחתה בשל מגפת הקורונה, יצאה לדרך ב-23.7.21, בטוקיו, בירת יפן. את ישראל ייצגו כ-90 ספורטאים מ-15 ענפי ספורט שונים, כאשר המשלחת הנוכחית היא המשלחת הישראלית הגדולה ביותר שהשתתפה במשחקים האולימפיים עד כה.

 

המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים השנה כללה מספר סטודנטים מהמרכז הבינתחומי הרצליה:

 

אורי ששון, ספורטאי בענף הג'ודו, זוכה מדליית ארד באולימפיאדת ריו דה ז'ניירו 2016 ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה, סטודנט במרכז הבינתחומי לתואר ראשון בפסיכולוגיה.

 

שגיא מוקי, ספורטאי בענף הג'ודו, אלוף העולם לשנת 2019, פעמיים אלוף אירופה ואלוף ישראל בג'ודו, סטודנט במרכז הבינתחומי לתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים.

 

חנה קנייזבה-מיננקו, ספורטאית בענף הקפיצה המשולשת, סגנית אלופת העולם, סגנית אלופת אירופה ואלופת ישראל, סטודנטית לתקשורת בתואר שני בתקשורת.

 

מתן רודיטי, שיאן ישראל במשחה ל-1500 מטר חופשי והשחיין הישראלי הראשון בהיסטוריה שמייצג את ישראל בענף השחייה במים הפתוחים, יתחיל בשנת הלימודים הקרובה להיות סטודנט בתואר ראשון למדעי המחשב.

 

המרכז הבינתחומי הרצליה שואף לטפח את דור מנהיגי העתיד מתוך אמונה כי דור זה יתאפיין לא רק באינטלקטואליות ומצוינות אקדמית, אלא גם בתכונות כמו התמדה, נחישות, מיצוי מרבי של יכולות אישיות ותרומה לקהילה. בהובלתו של המאמן אילן קובלסקי פועלות בבינתחומי 30 נבחרות ספורט תחרותיות במגוון ענפים עם מאות סטודנטיות וסטודנטים מדי שנה. במשך השנים משך הבינתחומי ספורטאים מצטיינים כמו: אריק זאבי, איתן אורבך, יעל ארד, שחר צוברי, נילי בלאנק, ענבל פיזרו ועוד רבים וטובים אחרים.

 

 

המרכז הבינתחומי הרצליה מאחל בהצלחה לכל הספורטאים במשלחת הישראלית!

 

צילום מתן רודיטי: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה.