חדשות

ערב השקת פורום הבוגרות 2022-2023

08 דצמבר
2022

שתפו ב:

פורום בוגרות 2022-2023 פותחות שנה!


מעל 200 בוגרות התאספו אתמול באירוע הפתיחה המרגש של פורום בוגרות של אוניברסיטת רייכמן. האירוע אמש, היווה את יריית הפתיחה לשנה מלאת פעילות, שיתוף, השראה, העצמה ונטוורקינג. אכלנו טוב, שתינו יין משובח, צחקנו מנלי תגר ובעיקר שמחנו להפגש ולהעלות זכרונות נוסטלגיים. אנחנו כבר בשיאן של ההכנות לקראת האירוע המהמם הבא, שריינו את ה- 27.12, והפעם, אירוע בסימן הרחבת הנטוורק של כל אחת ואחת מאיתנו, צפו להפתעות.



הכירו את מובילות פורום הבוגרות:


מיטל איטקיס, מנהלת הפורום ובוגרת תואר ראשון בתקשורת. מיטל יזמית, צלמת אופנה ומרצה המקדמת סגנון חיים של בחירה ומשמעות. בנוסף, היא גם מדריכת פילאטיס, מתנדבת במכינה הקדם צבאית מגדלור, הפועלת לקידום נערים ונערות מכלל הקשת החברתית, ותורמת לצמצום פערים בחברה לקראת שירות משמעותי בצה״ל.

מאי אלניר, בוגרת תואר ראשון במשפטים ופסיכולוגיה. עורכת דין במחלקת ליטיגציה במשרד ש. הורוביץ ושות׳ ומובילה בוועדה לקניין רוחני בתחום משפט ואופנה בלשכת עורכי הדין האמריקאית.

ריקי כהן, בוגרת תואר ראשון במשפטים וממשל. מוסמכת כעורכת דין, אבל עובדת בחברת הייטק של בוגר אחר שלנו - Similarweb, בתור account manager (אחראית ומלווה לקוחות).

נעה לוי, בוגרת תואר ראשון במשפטים וממשל, עורכת דין במשרד הירש פלק ושות׳, משרד שמתמחה בהיי-טק. נעה מייעצת לחברות סטרטאפ בכל השלבים (החל מסיד ועד צמיחה ואקזיט) ולמשקיעי הון סיכון.

מיטל: ״אנחנו מכינות לכן אירועים ומפגשים מדהימים במגוון נושאים, כאשר המטרה היא לייצר שייכות ותחושת שותפות בקרב הבוגרות. חשבנו מה יכול להיות עבורכן הכי כיף, מעשיר, מלמד, יוצר חברויות וקשרים ומעורר השראה - ויצרנו מגוון אירועים שיענו בדיוק על כל אלה. מטרתנו היא לייצר תכנים רלוונטיים בעבורכן - נשים במגוון תחומים ושלבים בחיים ולרתום את הקהילה של הבוגרות לטובת הכלל והחברה ולהעמיק את הקשר שלכן עם האוניברסיטה. יש למה לצפות״.

תמונות האירוע יועלו לפייסבוק של ארגון הבוגרים.

צילום: דניאל קוממי

 

תודה לכל השותפים שלנו: אפליקציית באמבל, איל מקיאג' וויספרינג אנג'ל.