חדשות

אירוע BRAIN TALKS של פורום הבוגרות

09 ינואר
2023

שתפו ב:

ביום שלישי, ה-27.12.22 התקיים אירוע BRAIN TALKS של פורום הבוגרות בו נפגשו כ 150 בוגרות מתחומים שונים על מנת לקיים שיח על בסיס עניין ועשייה משותפים ולייצר היכרויות וחיבורים בין הבוגרות.

לאחר שהבוגרות השלימו פערים עם חברות מהתואר, הן קיבלו הרצאה קצרה ממנכ״ל אלטשולר שחם גמל ופנסיה, ענת כנפו-תבור על "איך לקחת בעלות על החיסכון" - נושא שהיה מבוקש בשולחנות השיח.

לאחר מכן, הבוגרות התחלקו לשולחנות שיח שבחרו מבעוד מועד לפי הנושאים שעניינו על אחת. הן שוחחו על השקעות וכלכלה, פריצת תקרת הזכוכית, אימהות זוגיות וקריירה, החיבור בין עשייה למשמעות ועוד. בנוסף, הן בחרו גם מה הצעד הראשון אותו שהן יוכלו ליישם ולקחת מתוך השיחה הלאה אל חייהן.

בשלב הבא הן קיבלו טאצ' אפ איפור קליל והצטלמו לצילומי תדמית על ידי צלמים מקצועיים.

כל זה כמובן לצד נשנושים ויין משובח.

עפרי דמארי, בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה והיום יזמת חברתית ופסיכולוגית בהתמחות קלינית, שנכחה באירוע מספרת ש:״אירוע brain talks היה מרגש ובעל ערך, בכך שניתנה הזדמנות לשיח, שיתוף והשראה בתחומים שפוגשים כל אחת מאיתנו״.

חברת פורום הבוגרות, מאי אלניר בוגרת תואר ראשון במשפטים ופסיכולוגיה והיום עורכת דין במחלקת ליטיגציה במשרד ש. הורוביץ ושות׳ מספרת ש: ״האירוע היווה עבורי תזכורת מעצימה ומרוממת לאילו נשים מרשימות, הישגיות, שאפתניות, אינטלקטואליות, מגוונות,בעלות תעוזה ונעימות, סובבות אותי. הפתיחות, המסירות, הקלילות והשיח המקרב שהערב הזה נתן לו מקום היה מרגש ומלא השראה עבורי. אני בעצמי, למדתי בשולחנות השיח מבוגרת, פסיכולוגית יזמית, על היכולת שלנו לרומם את המבט באמצעות תרגול פשוט של תנועתיות הפנים ובשחרור תחושות לחץ והמרתן במחשבות והתנהלות חיובית. כבר התחלתי לאמץ!״

שמחנו לראות את כל הבוגרות מדברות בהתלהבות בשולחנות, מחליפות בינהן פרטי קשר, נהנות מעמדות הטאצ׳-אפ, זוכות לצילומי תדמית מקצועיים, ולבסוף - מרימות כוסית לחיי החיבורים והשיח שנוצר ובעיקר שמחנו לגלות כמה פוטנציאל גלום במפגשים הללו.

תודה לשותפים שלנו לערב הזה: אלטשולר שחם גמל ופנסיה, איל מקיאג׳, אפליקציית באמבל, בריגה נדל״ן ויקב רקאנטי.

לאלבום התמונות לחצו כאן >>