חדשות

מפגש פתיחת שנה של פורום הבוגרות

18 פברואר
2024

שתפו ב:

פורום הבוגרות של אוניברסיטת רייכמן פתח את שנת הפעילות ביום רביעי שעבר, במוזיאון תל אביב לאמנות.

 

כיוון שהאירוע התקיים בדיוק ארבעה חודשים לאחר תחילת המלחמה, ב-7.2.24, כל אחת מהמשתתפות קיבלה סרט הזדהות צהוב עם כניסתה לאירוע וכולן הוזמנו לסיור קצר בכיכר החטופים הסמוכה בתום הערב.

 

כיאה למיפגש של נשים חזקות (בוגרות אוניברסיטת רייכמן, לא?), זכו הנשים להרצאה מרתקת של יערה קידר: "נמרות של נייר: הנשים החזקות שעיצבו את עולם האופנה, ממארי אנטואנט ועד אנה וינטור", קידר שהינה אוצרת, היסטוריונית אופנה, ודוקטורנטית בתוכנית ללימודי תרבות באוניברסיטה העברית, סיפרה לקהל, שגדש את האולם, גם איך ידעו מה נחשב לאופנתי לפני שהיה מגזין אופנה? איך התגלגל אוסקר ויילד להיות עורך אופנה ?ומי בפועל היתה עורכת האופנה האגדית עוד לפני אנה וינטור?

 

"שגרת חירום קוראים לזה" אמרה גילי דינשטיין, מנכ"לית ארגון הבוגרים, שפתחה את הערב, "ועם כמה שזה קשה, זה אולי הניצחון היומיומי הקטן שלנו. אנחנו חיים, ועובדים, ולומדים ומלמדים, ומתנדבים ומסייעים, ובקיצור נלחמים להחזיר לארץ האהובה שלנו קצת שפיות ושגרה".

 

המפגש נפתח בארוחת ערב מפנקת בהול הכניסה היפהפה של המוזיאון עם קייטרינג "נינה פוד" לצד מגוון יינות של יקב טפרברג. הבוגרות שמחו לצאת קצת מהפוך והטלוויזיה לערב מרים מורל, נהנו להיפגש ולהתמנגל והתפנקו עם שקיות מתנה מפקטורי 54 ומוולדה. בתום הערב יצאו הנשים לסיור תמיכה קצר בכיכר החטופים הצמוד למוזיאון והצטרפנו לזעקת המשפחות שמחכות לשובם הביתה של אהוביהן.

 

רותם אפל, בוגרת תואר ראשון בממשל, שנכחה באירוע אמרה ש"היה לי העונג לחדש את הקשר עם בוגרות של אוניברסיטת רייכמן במפגש. הערב היה מלא בהשראה ואחוות נשים, והזכיר לנו את ההשפעה המדהימה שיכולה להיות לנו כשאנחנו מתאחדים".

 

תודה גדולה לפקטורי 54, וולדה ויקב טפרברג על החסות, שיתוף הפעולה והפיכת הערב למוצלח כל כך.

תודה לכל הבוגרות שהגיעו למפגש הפתיחה. אנחנו מצפות לראותכן באירועים הבאים.

 

 

רוצות לוודא שאתן לא מפספסות את האירוע הבא של הפורום הבוגרות? הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של פורום הבוגרות כאן >> 

לאלבום התמונות של האירוע לחצו כאן >>