מצטייני דיקן ומצטייני נשיא מערך המילואים 

שנות הלימוד תשפ"ג ותשפ"ד

 

מלחמת "חרבות ברזל", יצרה מציאות בה הנהלת האוניברסיטה מצאה לנכון להיטיב עם הסטודנטיות והסטודנטים שלנו הנמנים עם משרתי המילואים, ולהגדיל את מספר מצטייני הדיקן ומצטייני הנשיא. לפיכך, להלן ההנחיות לשנות הלימוד תשפ"ג ותשפ"ד.

 

שנת הלימודים תשפ"ג:

  • ספירת ימי המילואים לצורך הכרה כמצטיין/ת דיקן תהיה בין התאריכים 30.10.22 ועד 6.10.23 (ימי מילואים במסגרת מלחמת "חרבות ברזל" יספרו בשנת הלימודים תשפ"ד).
  • לא תהיה פגיעה בזכאות להצטיינות עקב מחסור בציונים סופיים של אותה שנה הנובע משירות מילואים במלחמת "חרבות ברזל". 

 

שנת הלימודים תשפ"ד:

  • ספירת ימי המילואים לצורך הכרה כמצטיין/ת דיקן תחל ב-7.10.23.
  • לא תהיה פגיעה בזכאות להכרה כמצטיין/ת דיקן בשל ציון עובר בינארי כל עוד יש לסטודנט/ית לפחות ארבעה קורסים עם ציונים מספריים בשנת תשפ"ד. הממוצע יחושב על סמך הציונים המספריים בלבד. 
  • לפי סעיף 37 בתקנון הלימודים, מוענקת תעודת מצטיין/ת דיקן ממערך המילואים מידי שנה בכל מסלול לסטודנט/ית שלא נכללים ברשימת מצטייני הדיקן הרגילה, אך ביצעו שירות מילואים של 21 ימים ומעלה במהלך השנה האקדמית, וציונם המשוקלל הוא הגבוה ביותר לשנה האמורה ואינו נמוך מ- 85. 

 

הוחלט כי בשנת הלימודים תשפ"ד, יגדל מספר מצטייני/ות המילואים ויעמוד על 4 סטודנטים: אחד - כפי שניתן עד כה כאמור מעלה, ועוד שלושה על פי מדרגות ימי שירות מילואים כדלהלן:

  1. סטודנט/ית שהיו במילואים בין 22-59 ימים בעלי הממוצע הגבוה ביותר ושאינו נמוך מ-85.
  2. סטודנט/ית שהיו במילואים בין 60-89 ימים בעלי הממוצע הגבוה ביותר ושאינו נמוך מ-85.
  3. סטודנט/ית שהיו במילואים מעל 90 ימים בעלי הממוצע הגבוה ביותר ושאינו נמוך מ-85.

 

מצטייני נשיא

בכל שנה, נבחרים שני מצטייני נשיא שהם שני הסטודנטים בעלי הציון הגבוה ביותר בכל שנה מכלל בתי הספר.  

בשנת הלימודים תשפ"ד, הוחלט על הוספת מצטיין/ת נשיא ממערך המילואים שיהיו בעלי הממוצע הגבוה ביותר מבין אלה ששירתו מעל 90 יום ושאינו נמוך מ-85. כלומר: סה"כ 3 מצטייני נשיא (מהם אחד יוענק למשרת/ת בשירות המילואים).