מתוכנית גיימינג לאפליקציית היכרויות וזכייה בתחרות Cross Vertical

 

מאת: אור סעדון ותומר גנדלר

 

בשנה השנייה שלנו בבית הספר ליזמות, בחרנו לקחת חלק בורטיקל הגיימינג של פלייטיקה - צלילה עמוקה לתוך עולם הגיימינג ותעשיית המיזמים בו.

התחלנו את דרכנו, סקפטיים וחוששים אך נכבשנו במהירות על ידי האווירה התוססת, היצירתיות והפוטנציאל של התעשייה הזו, שלא היו מוכרים לנו קודם לכן.

המרצה שלנו, יריב ליסאואר, פקח את עינינו להיקף העצום של השוק באמצעות חוויותיו האישיות, הכרת מקרים מהשטח, הרצאות אורח ותובנות מחברי הכיתה. בהשראתו, הקמנו את המיזם שלנו, Blimp, הממזג משחקי סלולר עם היכרויות מקוונות כדי להציע חוויה חדשה.

Blimp היא לא סתם עוד אפליקציית היכרויות, זה עולם וירטואלי שבו המשתמשים יוצרים מרחבים אישיים כאשר פרופיל ההיכרויות והקשרים שלהם נוצרים באמצעות אינטראקציות, מיני-משחק ותחומי עניין משותפים, מה שמספק אלטרנטיבה להחלקה המסורתית ימינה/שמאלה תוך שמירה על אותנטיות על ידי שילוב של מידע ותמונות מהחיים האמיתיים מנווטים בנבכי הרומנטיקה באמצעות מכניקת אפליקציית המשחקים.

גישה זו הופכת היכרויות להרפתקה מרתקת, המטפחת אינטראקציות אמיתיות יותר. ההשתתפות בתחרות הקרוס-ורטיקל הייתה נקודת מפנה עבורנו, ודחפה אותנו לחדד את החזון, המשחק והסיפורים שלנו.

עם יריב כמנטור שלנו, מינפנו את הידע המעמיק שלנו בתעשייה כדי לממש את הרעיון שלנו. התחרות לא הייתה רק ניצחון; זה היה מסע של צמיחה, שיתוף פעולה בצוות והתגברות על אתגרים – כמו כוונון עדין של חווית המשתמש של האפליקציה שלנו כדי להבטיח מעורבות וקשרים משמעותיים וחיפוש אחר קהלי היעד המושלמים.

הזכייה בתחרות הייתה עדות לעבודה הקשה ולקונספט החדשני שלנו, שסימנה אבן דרך בלתי נשכחת במסע היזמות שלנו.