סדנת הקמת מיזם - ספיד דייטינג

מאת: נועם אגמון

 

לאחרונה הייתה לי הזדמנות מדהימה להשתתף במפגש ספיד-דייטינג עם מנטורים בתעשייה בסמינר להקמת מיזם, בהנחיית לילך דנביץ בבית הספר ליזמות אדלסון באוניברסיטת רייכמן. הפורמט הייחודי הזה איפשר לנו 15 דקות להצגת המיזם שלנו וקבלת משוב מכל אחד משמונה מומחי התעשייה המנוסים, כאשר כל אחד מציע שפע של ידע וניסיון בתחומו.

 

 

הרקע של המנטורים היה מגוון כמו שהם היו מרשימים - החל ממכשף פיננסי, כושר יזמות ועד מומחיות משפטית. כל מנטור הביא עדשה ייחודית כדי לבחון את הפרויקט שלנו. המומחים הפיננסיים התעמקו בכדאיות ובמידרגיות של המודל העסקי שלנו, היזמים הוותיקים שופכים אור על אסטרטגיות אפשריות ליציאה לשוק, והמומחה המשפטי ניווט אותנו דרך מכשולים רגולטוריים פוטנציאליים.

החלק הבולט ביותר מהמפגש הזה היה כיצד כל מנטור הצביע על היבטים שונים של המודל העסקי שלנו. התובנות שלהם היו כמו חתיכות פאזל, ועזרו לנו לראות את התמונה הרחבה יותר תוך התקרבות לאתגרים ספציפיים. תהליך זה היה מכריע בצמצום הבעיות המדויקות שאנו צריכים להתמודד כדי לקדם את הפרויקט שלנו.

תובנה חשובה שלמדתי באותו היום היא: הקשב באופן יזום. הקשיבו להרבה מומחים. תקשיב עוד קצת.

 

 

אני אסיר תודה על החוויה המעשירה הזו. הנחיית המנטורים לא רק הבהירה את דרכנו אלא גם החדירה התלהבות רעננה למיזם שלנו. נקודות המבט המגוונות שלהם היו זרז לאסטרטגיה מעודנת ומיקוד מחודש.