ועידות כלכליסט 2021 | TECH TLV מנקודת המבט שלי


מאת שקד עייש, סטודנטית שנה ב' ליזמות ומנהל עסקים.

 

טוב, איזה יום!

אז מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת ללמוד ולנצל הזדמנויות. כסטודנטית למנהל עסקים ויזמות וכאישה צעירה, שמתעניינת ביזמות וטכנולוגיה, אני לאט לאט מבינה כמה העולם שלנו הוא אינסופי-עוצמתי, מאתגר ומאופיין בדינאמיות ובהתפתחות וצמיחה תמידיים.

היום זכיתי לייצג את בית הספר ליזמות ולקחתי חלק בכנס הטכנולוגיה של כלכליסט. חוויה טיפה משוגעת לאישה צעירה בת 21 שניצבת ברגע אחד במגרש של גדולים ונדרשת להיכנס לנעליים של אנשים מובילים בתחום (:

 

אז מודה, בהתחלה הייתי מעט בשוק.

כמו כל מי שנושאת גן רוסי (בטוב) אני כמובן הקדמתי לאירוע (מציינת את זה כי היה לי יותר זמן לשרוף בקבלת הפנים

). בכניסה קיבלתי סרט עם תג עם השם שלי (מרגישה חשובה), הגעתי לחדר המינגלינג ועמדתי בצד עם מסכה וקצת אבודה, סוקרת את הנוכחים על כל התגים עם התפקידים המפוצצים…

מנסה לחשב מסלול והדבר העיקרי שעבר לי בראש זה ״אוקיי, מה עושים עכשיו?״

לשמחתי, אחרי שיחה ראשונה עם אחד האורחים המכובדים שהייתה מעט מביכה אך שברה את הקרח, יצאתי מהמוד יחסית מהר והצטרפתי לאווירת המינגלינג התוססת. הכרתי כמה וכמה אנשים שאני בטוחה שהם קשרים מצוינים שיעזרו ויתרמו לי בעתיד-משקיעים, יועצים אסטרטגיים, עובדי ממשלה ועוד אנשים מסקרנים.

 

בהמשך, נחשפתי להרצאות מרתקות, דוגמת מיכל ברוורמן בלומנשטיק-מנכ״לית מיקרוסופט ישראל, שהיא אישה שאני מעריכה, ואולי אפילו מעריצה, או הרצאתו המרתקת של בן וולקוב -מייסד ומנכ״ל חברת אוטונומו, ומספר הרצאות מרתקות בתחום הרפואה וביוטכנולוגיה שהשאירו אותי צמאה לשמוע עוד.

 

ואיך מסכמים?

בגדול, אני לא חושבת שאני יכולה לסכם, אני מרגישה שזה רק פתח לי את הרעב לעוד, מין טעימה קטנה מהעולם הענק שאני בטוחה שאקח בו חלק בעתיד.

בהרצאה של עידו סוסן, מייסד ומנכ״ל Drivenets, הוא אמר משפט שאני מאמינה שאקח איתי הלאה ״יש צימאון לטכנולוגיה וחדשנות והיא מקדמת יותר שלום מכל פוליטקאי״. מי ייתן ונזכה לקחת חלק משמעותי בתקופה המדהימה שאנחנו נמצאים בה ונצליח לשנות לטובה חיי אדם.