ועידת techTLV

 

מאת: לידן אבישר

 


בית הספר ליזמות נותן לסטודנטים אינספור הזדמנויות לאירועים, ועידות וכנסים.
אני וחברי הטוב (אורי בן דוד) נבחרנו לייצג את האוניברסיטה ולהגיע לאחד הכנסים הנחשקים והמדוברים בהייטק הישראלי שמפגיש את אנשי הטכנולוגיה הישראלית במקום אחד.


ועידת הטכנולוגיה השנתית של כלכליסט עמדה בסימן שנת המפנה של ההייטק הישראלי: כיצד השפיעה הטלטלה בשווקים על כלכלת ההייטק, מהם התחומים שנתנו קפיצה ואלו סטארטפים צריכים לעשות חישוב מסלול מחדש.
הוועידה הציגה את המגמות, החברות והדוברים המובילים בתחום הדאטה, הטכנולוגיה והחדשנות, וסיפקה הזדמנות לקבל השראה מהעולם המרתק שאליו אנו צועדים.

בין הדוברים בטקס היו: אורן זאב (משקיע ההון סיכון העצמאי הגדול והמצליח בישראל שעומד לבדו בראש קרן ההון סיכון זאב ונצ'רס שמנהלת כמיליארד דולר) שסיפר על פרויקטים שהשקיע בהם לאחרונה ומה מצפה לנו בעתיד הקרוב בעולם ההייטק.

 

  • מיכה קאופמן (מייסד משותף ומנכ״ל Fiverr) שסיפר על ההצלחה הגדולה שלו לאחר הכישלונות.
  • יוסי מטיאס (סגן נשיא בגוגל העולמית ומנכ״ל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל בישראל) שסיפר על החידושים הטכנולוגים של חברת גוגל בחיזוי אסונות טבע ומגפות עולמיות.
  • ד״ר תומר סיימון (המדען הראשי במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח) שסיפר על טכנולוגיית הבינה המלאכותית שתעצב את מקצועות העתיד.
  • ד״ר קירה רדינסקי (מייסדת משותפת ומנכ"לית Robotic Diagnostic). שנתנה לנו הצצה ליקום המופלא של מהפכת הדאטה.

ועוד רבים נוספים, היה לנו הכבוד להסתובב בין האנשים הללו, לשמוע, להיחשף, להתפתח ולהגדיל את הנטוורקינג בזירת הייטק הישראלית.

 

אני מודה לבית הספר אדלסון ליזמות על ההזדמנות לקחת חלק באירוע זה ומציע לכולכם, לעקוב אחר הניוזלטר של בית הספר, להירשם לתוכניות והאירועים המוצעים לכם ולהפוך ליזמים ואנשים טובים יותר.