ביקור חברה ב-Natural Intelligence

 

מאת: נעה רוזנברג, סטודנטית שנה א' ליזמות מנהל עסקים

 

 

בית הספר אדלסון ליזמות מפתיע אותי בכל פעם מחדש ומניחה שחלקכם יכולים להזדהות. הסדנאות, הכלים, המועדונים והרשימה עוד ארוכה. ספר פתוח של אפשרויות והזדמנויות. אפשרויות לטעום מהעולם האמיתי, באמת. לא בקורס או בתאוריה, לא מקריאה בכתבה, לא מצפייה בחדשות. בבית ספר ליזמות ברייכמן, מוציאים אותנו מהקופסא. אחד הרעיונות שמנחים אותי במסלול הוא להיות ולחוות, ועכשיו, כי אם לא עכשיו, אז מתי?

 


הסמסטר הזה בחרתי לבקר בחברות. כן כן חברות סטארטאפ בתעשייה, לצאת מקירות האוניברסיטה ולבקר במשרדים עובדים. למשרדים של Natural Intelligence אני לא חושבת שמישהו מאיתנו ציפה. הגענו למגדל ToHa בבורסה. מגדל יפיפיה עם לובי מרשים. עלינו לקומה 23 שהיא אחת משלושת הקומות של החברה. הזמינו אותנו להתפנק ב'מטבחון', עם 4 מקררים שמבחוץ נראה שהם מכילים לפחות 11 סוגי גלידהThat WEBOS) Eat). עם נוף שצופה לעיר, מצוידים בקפה ובממתק, יצאנו לסיור קסום עם אביב, מנהלת התקשורת של החברה.

 


אביב דאגה לנו לקבלת פנים מתוקה, הסבירה איך יתנהל הביקור ובמה עוסקת חברה של 400 עובדים. מסתבר שלחברה מייסד ישראלי ויחיד בשם ניר גרינברג ועבודתה היא ליצור טופ-10 לכל מה שאין לו בשוק טופ-10. הרי מי לא אוהב לדעת מי הן 10 המסעדות הטובות בעיר, או מי הן 10 המלונות הטובים באזור. אז ניר הבין את הקונספט, לקח אותו בשתי ידיים ומפעיל 70 חטיבות של נושאים שלא מסוקרים בדרך כלל. אותם אגב, לא תוכלו למצוא ברשת הישראלית. אבל היי, אם תגורו באירופה או בארצות הברית אל תשכחו לחפש את השירות שלהם. מסתבר שהוא מוצלח ביותר ככה שאפילו דיסני וורלד בוחרים לעבוד איתם.

 

 

איך אנחנו סטודנטים שנה א' מתחברים כאן? אביב (כבר הזכרתי שהיא הייתה מדהימה?) דאגה לנו מעבר למטעמים, לפאנל עובדים בכירים וכן גם מגייסות עובדים בחברה. כל אחד מהפאנל חשב ושיתף מהחוויה שלו טיפים שיהיו רלוונטיים עבורנו, הסטודנטים שבתחילת הדרך. המיקוד היה איך וכיצד להיכנס לעבודה בעולמות ההייטק. וואו! רק מלכתוב את זה אני בצמרמורת ובהוקרת תודה לטיפים שרצו שם.

 

 

דיברנו על ההכנה האולטימטיבית לכתיבה ולהגשה של קורות חיים. גילו לנו היכן מופיעות המשרות ומה התהליך שקורה בתוך ראיון עבודה. עוד הבנו מה עלינו לעשות בתהליך הגיוס ואיך כדאי לנו להיערך כבר מעכשיו בתור סטודנטים. לרשימת הטיפים המלאה מוזמנים לפנות אלי, בינתיים, אחשוף את הטיפ המשמעותי ביותר עבורי שמלווה אותי מאז הביקור;
ההבנה העמוקה לאיזה תפקיד אני חותרת, וכן כבר מהיום לנסות לאמץ את הכישורים והניסיון הדרושים לתפקיד החלומי שלכם.

 

 

תודה גדולה לצוות בית הספר ליזמות, על המחשבה, היוזמה וההוצאה לפועל.

 

הסטודנטים בשולחן עגול