מאסטר קלאס עם שרית פירון


מאת: ארבל בן אבו, סטודנטית שנה ג' ליזמות ומנע"ס ואביב שרון, סטודנט שנה א' ליזמות ומדמ"ח

 

ההכנות למאסטר קלאס עם אחת מהנשים המובילות והמוצלחות בישראל היו ללא ספק מרגשות ביותר. גם העובדה שאנו מגיעים כמנחים מנקודות שונות במסלול הלמידה שלנו, שנה ג' מול שנה א' אפשרה לנו לתרום ולהיתרם יחד לתוך התהליך וללמוד דרך ההיכרות.

 

אחרי שחקרנו יחד את כל קורות חייה של שרית בכדי לא להמעיט ולו בפרט, תוך כדי למידה כמובן, כבר התאהבנו באישיות!

 

כסטודנטים ליזמות, קיבלנו לנגד עיננו דוגמא חיה של אישה שפורצת גבולות, לא מפחדת לקחת החלטות גדולות, לטעות, לקום שוב ולעלות. אישה שפורצת גדרות וסטיגמות ומובילה תהליכים עסקיים ועסקאות גדולות. וכל זאת, לצד ערכיות, המון אמת וצניעות.

 

הגיע יום האירוע , האולם התמלא בסטודנטים מכל רחבי אוניבסיטת רייכמן וכששרית עלתה לבמה והחלה לספר את סיפורה, היא הצליחה לשבות את כולנו בקסמיה.

מלהיות ילדה שגדלה בהרצליה, מבית שלא היה מבוסס כלכלית אבל עם הרבה אמביציה של הוריה לדחוף אותה ואת אחיה להיות מלומדים ומוצלחים בחייהם. כיום, שרית פירון היא שותפה מנהלת ומייסדת של Team8 – אחת מקרנות ההשקעה המובילות והייחודיות בישראל. שרית היא בעלת למעלה מ- 26 שנות ניסיון בהשקעות וזאת לצד ניסיון תפעולי גלובלי ברחבי עמק הסיליקון, ניו יורק ותל אביב. היא אחת המשקיעות המובילות בישראל כיום הידועה ביכולות יוצאות הדופן שלה בבניית חברות והבאתן להנפקות ולרכישות.

 

המסקנות והתובנות הגדולות שלנו מדבריה של שרית לאורך ההרצאה הן :

אנחנו לא חייבים להגיע לתחומים בחיינו מתוך מקום של ניסיון ארוך שנים – אפשר להתקדם עם החיים ולהגיע על הזמן למחוזות חדשים.
החלטות גדולות לפעמים עדיף לקחת ברגע – כי ברגע שלוקחים כמה רגעים, הפחדים והחששות מתחילים לשחק תפקיד משמעותי בהחלטות שלנו.
נכון בחיים ללמוד מדינמיקות מול אנשים ולהישאר תמיד מעודכנים למגמות החדשניות שהעולם מציע בכדי להצליח להשתלב בצורה מיטבית.


אז לסיכום נאמר ,

שזהו בהחלט עוד אירוע מוצלח בזכות ביה"ס ליזמות שרואה אותנו כסטודנטים כצמאים להזדמנויות וחיבורים ומאפשר לנו את המפגשים המוצלחים ביותר, עם הדמויות הכי מעניינות ומוצלחות כיום בשוק.

 

אנחנו אסירי תודה על כך,

ארבל ואביב