דור העתיד ביזמות

 

מאת: טל ענבר, שנה ב' יזמות מנהל עסקים

 

שלום לכולם,
קוראים לי טל ענבר ואני סטודנט בשנה השנייה לתואר במנהל עסקים ויזמות.
במהלך השנה האחרונה זכיתי להשתתף בקורס דור העתיד ביזמות. במסגרת הקורס הסטודנטים מלווים וחונכים תלמידי תיכון בפרויקטים יזמיים, ומקבלים חוויה ייחודית ומשמעותית בעולם היזמות. ישנם ארבע ארגונים גדולים בהם ניתן לבחור, אני בחרתי להצטרף לארגון MAX IMPACT, ארגון שמטרתו לפתח ולקדם עמותות בישראל ולתת להן אימפקט טכנולוגי.


במסגרת הפרויקט צוותתי למעצבת UX-UI, לתלמיד תיכון במגמת מדעי המחשב ולמנטורית מהתעשייה. לכל אחד בצוות היה תפקיד, ואני הייתי אחראי על הפיתוח העסקי ועל פיתוח הציר השיווקי.


יחד עם חברי הצוות ובשיתוף עמותת ״אפשר״ ניסינו לפתור את הבעיה בגיוס אנשים מאוכלוסיות מוחלשות ואנשים עם מוגבלויות, במטרה לצמצם את הפער הקיים בין אלו המחפשים העבודה מהאוכלוסיות הללו ובין החוסר הקיים בעובדים בשוק התעסוקה.
הקמנו אפליקציה שנועדה לסייע בתהליך של שילוב בעלי מוגבלויות ואנשים מאוכלוסיות מוחלשות בשוק התעסוקה. האפליקציה מנתחת נתוני משחקים ושאלונים על מנת לדרג את יכולות המשתמשים (שהם למעשה מועמדים למשרות שונות) בתחומים שונים ובכך להבין את חוזקותיהם וחולשותיהם באופן מדויק ונטול דעות קדומות. בעזרת האפליקציה אנו יוצרים פרופיל מועמד טוב ומדויק שעוזר למעסיקים להבין האם המועמד מתאים לעבודה.


אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מארגון ומעמותה עם משמעות כה גדולה ואני ממליץ בחום לכל סטודנט שמחפש קורס מלמד, מאתגר ומשמעותי להירשם לקורס זה!

דור התעיד יזמות 1

דור העתיד יזמות 2