דפנה שוורץ/10.11.2020

 

מה יותר טוב מאשר להכיר מאגר מידע באמצעות האחראי על המידע באתר?


רינת קורבט מ-SNC - באה במיוחד לשם כך


מה יותר טוב מאשר להכיר מאגר מידע באמצעות האחראי על המידע באתר? להזדמנות כזו זכו הסטודנטים בקורס "סוגיות במימון חדשנות" של פרופ' דפנה שורץ.

 

רינת קורבט, Director, Data & Information של Startup Nation Central הגיעה למפגש עם תלמידי הקורס במטרה לסייע להם להכיר מקרוב את האתר ואת מגוון האפשרויות והמידע שניתן להפיק מן המאגר שלו: מידע, נתונים, סקירות וכלי ליצירת קשר עם גורמים מובילים בקהילת החדשנות.

 

המאגר של Startup Nation Central, הוא מאגר מקיף על זירת החדשנות והיזמות הישראלית. מאגר חינמי, ידידותי, קל לשימוש ויש בו מידע מקיף מקיף על כל הגורמים באקוסיסטם החדשנות הישראלי: מידע על כל אחת מחברות הסטארטאפ, משקיעי הון הסיכון לסוגיהם, אקסלרטורים ואינקובטורים וגורמים נוספים .

 

כמו כן המאגר כולל מחקרים וסקרים בעלי ערך רב לכל מי שעוסק ביזמות וחדשנות, וכן בלוג. לקישור למאגר, לחצו כאן >>.

 

רינת הדגימה במהלך המפגש איך ניתן להיעזר במאגר, לרבות איך ניתן באמצעות האתר ליצור קשר עם יזמי חברות סטרטאפ ועם משקיעים פרטיים ומנהלי קרנות הון סיכון.

 

בנוסף, ענתה על שאלות הסטודנטים שהראו עניין רב. זו היתה הזדמנות ייחודית מבחינתם להיחשף למאגר, ללמוד איך להשתמש בו בדרך היעילה ביותר, כמו גם להכיר "אישית" בזום מנהלת אינפורמציה ודאטה שהשאירה לסטודנטים "קו פתוח" להיות איתה בקשר שוטף לכל שאלה.

 

יובל כהן, סטודנט שנה ב' במסלול יזמות-מנע"ס שמשתתף בקורס שיתף אותנו: "ההרצאה עם רינת הייתה מרתקת. רינת הסבירה לנו על האתר לעומק. אין ספק שאופציות החיפוש ומאגר המידע יכולים לעזור לנו מאוד בתור יזמים צעירים. במהלך המפגש רינת הדגישה רבות שחשוב לנו בתור סטודנטים לתרגל פנייה לאותם גורמים, כגון משקיעים ודווקא בכובע של הסטודנטים יש לנו יתרון ושזה יהיה לנו קל יותר לעומת "סתם" יזמים".