ביקורי חברה: Paradox, Moovit & Porsche Digital

מאת: יובל טוטנאור

 

היה לי קשה להעלות בדעתי כמה אפשר ללמוד מפגישה של שעה וחצי

אני יובל טוטנאור, בן 25 מירושלים, סטודנט לשנה א' למנהל עסקים ויזמות, מקים מועדון ה"Content Shapers" בבית הספר הבינלאומי.

ניתנה לי הזכות כבר בסמסטר א' להשתתף פעיל בתוכנית ה"Company Visits" של בית הספר על שם אדלסון ליזמות באוניברסיטת רייכמן.

כשאביב אמיגה, מנהל קשרי תעשיות בבית הספר אדלסון ליזמות, הציג בפנינו את תוכנית ביקורי החברות הבנתי שיש פה הזדמנות ללמוד ממייסדי החברות הגדולות ביותר. 

מה שמשך אותי זה להיכנס לתוכנית בלי לחשוב פעמיים זה היכולת להתחבר עוד יותר "למיינדסט היזמי". להבין מה הוא בעצם אותו המרכיב שמניע אנשים להצליח ולפרוץ בתחומם.

את המפגש הקודם פתח המייסד והמנכ"ל של חברת מובאיט עם המילים הבאות: “את 3 החברות שהקמתי ומכרתי לא היה לי ניסיון בתחום... לא היה לי מושג בזה....פשוט ידעתי פשוט להביא את האנשים הכי טובים והכי מומחים בתחום."

ניר ואחרים הבהירו לי מהי נקודת החוזקה של התוכנית, היכולת להיפגש עם בכירים מתחומים שונים, ולהבין מה הם חווים ברמה האישית.

מתחילת התוכנית נפגשנו רק עם 3 חברות, אבל אני יכול להגיד שכמות הידע התובנות שיצאתי מהם בעקבות המפגשים היא עצומה.

מחכה בקוצר רוח ללמוד מLasso, Lumenis, E44 Ventures ועוד!