לחיות בעיר הגדולה ולהרגיש כמו בקיבוץ?

 

מאת: תומר שולדנפרי

 

היום הייתה לי ההזדמנות לבקר בVENN סטארט-אפ ישראלי מהפכני בתחום הנדל״ן, המתמקד ביצירת קהילות. דרך הפלטפורמה שלהם הם מחברים דיירים, עסקים מקומיים ובעלי דירה בדרך שיוצרת תחושת שייכות וחיבור.
בשימוש בפלטפורמה שלהם דיירים יכולים לפתוח את העסקים שלהם בפני דיירים בשכונה ולהציע את עצמם ללקוחות/שותפים פוטנציאליים חדשים.

VENN עוזרים ליצור שכונה תומכת ומאוחדת דרך הפלטפורמה של החברה.

 

התרשמתי מאוד מהגישה החדשנית של VENN וההשפעה החברתית על הקהילות בהם הן פועלות.
אני רוצה להגיד המון תודה לאחד המייסדים בחברה, חן אבני, על אירוח מדהים, שיתוף בתובנות אישיות ובמטרה וחזון החברה משלב הקמתם.

 

בתור היותי סטודנט שנה א׳ בבית הספר ליזמות באוניברסיטת רייכמן יש באפשרותי להירשם לביקורי החברות דרך תוכנית ASE, בביקורים אלו לומדים מיזמים שעברו את התהליך מ0-1, כל ביקור בחברות הללו היה משמעותי עבורי, ניתן לשאול את היזמים שאלות, לקבל תובנות ולשמוע על הקשיים וההצלחות לאורך הדרך.
הביקורים נתנו לי מוטיבציה להתחיל את התהליך בחלום היזמי שלי בעצמי ונתנו לי הזדמנות לייצר נטוורקינג עם היזמים ועם עובדי החברה.

 

אסיים בלהגיד תודה לד"ר יוסי מערבי ובית הספר ליזמות על התוכנית המדהימה הזאת, על הארגון של המפגשים עם היזמים, שנותנים לנו הזדמנות לשמוע על חברות מדהימות כמו VENN והמון סטארטאפים חדשניים ורלוונטיים בתעשייה.