ביקור חברה ב-Bluevine

 

מאת: מאי יערי, סטודנטית שנה א' ליזמות-מנהל עסקים

 

הזדמנויות כמו הביקורי חברה הן מהסיבות המרכזיות שהחלטתי ללמוד באוניברסיטת רייכמן בתואר יזמות - מנהל עסקים. מעבר ללימודים עצמם (שהם מעשירים ומעניינים) בית הספר ליזמות מציע מגוון רחב של הזדמנויות להעשיר את הידע , ליצור קשרים ולפתח כל אחד ואחת.


הגעתי לסיור חברה בחברת bluevine היושבים במגדלי אלון בת״א. ישבנו עם ניר קלר , ה-CTO של החברה ומבין היזמים המקימים.


אז לפני שאצלול למפגש עצמו, קצת פרטים על החברה :
BlueVine הוקמה ב-2013 על-ידי אייל ליפשיץ (מנכ"ל), ניר קלר (סמנכ"ל טכנולוגיות) ומוטי שטנר, אשר אינו מחזיק בתפקיד פעיל בחברה כיום.


מאז הקמתה החברה סיפקה שירתי אשראי מקוונים לעסקים קטנים ובינוניים בארה"ב, המאפשרת לקבל מקדמות במזומן על חשבון חשבוניות שטרם שולמו וקו אשראי לתקופות של חצי שנה עד שנה. זאת על בסיס טכנולוגיה שפיתחה, המשמשת לאיסוף מידע על הלקוח ממקורות מקוונים, במטרה לזרז את ההחלטה על הענקת אשראי.


החברה פועלת להעצמת עסקים קטנים ובינוניים, באמצעות פתרונות בנקאיים חדשניים שמותאמים בדיוק לצרכיהם. החברה מעסיקה כיום כ-500 עובדים בישראל ובארה"ב, וגייסה עד כה 242 מיליון דולר. מאז הקמתה, העניקה BlueVine אשראי בהיקף של 5.4 מיליארד דולר, למעל 87,000 לקוחותיה.

Bluevine פיתחה פלטפורמה פיננסית לעסקים קטנים ובינוניים בארה"ב - וממשיכה לשדרג את הטכנולוגיה שלה תוך שמירה על יציבות, אבטחה ודיוק.


מעבר לפינוקים שקיבלנו (כריכים , קוראסונים ועוד דברים טעימים) הפינוק האמיתי היה השיחה עם ניר.


ישבנו במשך כמעט שעתיים והמפגש התחלק ל - 2 חלקים.


בחלק הראשון ניר הראה לנו מצגת על החברה והסביר על הפעילות בחברה , היעדים והדרך שבה החברה פועלת. לאחר המצגת המעניינת עברנו לחלק השני – שאלות מצד הסטודנטים.


ניר נתן לסטודנטים אופציה לשאול שאלות בכל נושא , בין אם זה חייו הפרטים , הדרך עד להקמת החברה ועל החברה עצמה.


לסיכום היה ביקור מעניין , מלמד ומעשיר. מחכה כבר לסיורים הבאים!

 

סטודנטים בשתי שורות מצטלמים במשרד BLUEVINE