ביקור בקרן ההשקעות Bessemer

 

מאת: סתיו גבעוני

 

כחלק מהפעילות המדהימה של בית הספר ליזמות זכינו להכיר ולבקר את קרן ההשקעות Bessemer. קרן Bessemer היא קרן מובילה, מדויקת וותיקה שנוסדה בשנת 1911.


יש לקרן ניסיון רב בהובלת חברות למצוינות וחלק מחברות ה portfolioשלה הם: LinkedIn, Pinterest, Shopify, Wix, Fiverr, Canva ועוד רבות מרשימות וטובות.
יעל, אחת המשקיעות המובילות בקרן העבירה לנו ההרצאה מדהימה שסיפקה לנו תובנות חשובות לגבי התהליך המקיף שעוברים יזמים, משלב הרעיון הראשוני ועד לשלב המכירה הסופי או ההנפקה של הסטארטאפים שלהם, יעל הדגישה את התפקיד המכריע שממלאת הקרן לאורך המסע הזה.

 

הרצאה הייתה מרתקת ואינפורמטיבית, ושפכה אור על השלבים השונים של פיתוח הסטארטאפ. למדנו על החשיבות של חידוד ואימות רעיונות, ביצוע מחקרי שוק ויצירת מודל עסקי בר-קיימא, את החשיבות והמשמעות של בניית צוות חזק, הבטחת מימון ופיתוח הצעת ערך משכנעת למשיכת לקוחות ומשקיעים.

 

למדנו על התפקיד החיוני שממלאת קרן ההשקעות Bessemer בתהליך של צמיחת המיזמים ועל המומחיות של הקרן בזיהוי סטארטאפים מבטיחים, ביצוע בדיקת נאותות יסודית וקבלת החלטות השקעה מושכלות. יעל שיתפה דוגמאות לסטארטאפים מצליחים שקיבלו תמיכה מהקרן והדגישה את מחויבותה של הקרן לספק לא רק הון פיננסי אלא גם הדרכה אסטרטגית, חונכות והזדמנויות נטוורקינג כדי לעזור ליזמים להאיץ את צמיחתם.

 

ההרצאה הייתה משמעותית ומדייקת, היא חידדה ולימדה על התהליך המורכב להקמת מיזמים ואת ההשפעה המדהימה שקרנות הון סיכון כמו Bessemer מספקות. השגנו הבנה מעמיקה יותר של האתגרים העומדים בפני יזמים והתפקיד המרכזי שממלאים משקיעים בטיפוח והגדלת סטארט-אפים חדשניים.

 

לסיכום, ההרצאה בקרן ההשקעות Bessemer הייתה חוויה מלמדת ומעשירה שהרחיבה את הידע שלנו על תהליך הקמת וייצוב הסטארטאפ, וחיזקה את ההבנה שלנו לגבי נקודת המבט של המשקיע. יצאנו מההרצאה מלאי השראה ומוטיבציה להמשיך במסע היזמי שלנו תוך הבנה טובה יותר של התהליך ושל המשאבים הפוטנציאליים העומדים לרשותנו.

 

תודה גדולה לקרן Bessemer וליעל על הנכונות ללמד ולעזור לנו להיות יזמים מדויקים וטובים יותר, תודה גדולה לבית הספר ליזמות שפועלים כדי לתת לנו את כל הכלים והכוונה על מנת שנהיה יזמים בעלי ראיה רחבה ומדויקים יותר.

 

ביקור בקרן ההשקעות Bessemer