ASE Hub workshop: השארת חותם אישי בעולמות העסקים - ד׳׳ר אורית וולף


׳׳כאשר יוצא לנו לספר על עצמנו, אנחנו לא נספר על התארים שעשינו, על התעודות שהשגנו בעמל רב, אלא נספר על דברים יוצאי דופן שקרו לנו, אפילו שיאי גינס באים בחשבון׳׳

 

ככה ד׳׳ר אורית וולף התחילה את ההרצאה שלה, מכאן אני כבר לא אשתף בתוכן כדי להשאיר את אפקט ההפתעה, כי הוא בהחלט שווה את זה!

 

ד׳׳ר אורית וולף, מרצה במנהל עסקים וחדשנות, מפורסמת עם הרצאתה הפופולארית בTed וגם אחת הנשים המשפיעות של מגזין דה מרקר, ביקרה באוניברסיטת רייכמן עם הרצאתה המפורסמת על השארת החותם האישי, ועם כל הרזומה הזה, היא בחרה להדגיש את הקריירה המוסיקלית הבינלאומית שלה שלגמרי מחוץ לעולם העסקים אך זה הדבר שגרם לי לזכור אותה לעוד הרבה זמן.

 

משם ההרצאה של ד׳׳ר אורית וולף הייתה מרתקת כל כך שזו הייתה הפעם הראשונה שלא הבחנתי שהיו שקופיות מלוות אליה!

 

ד׳׳ר אורית וולף לימדה אותנו על הערך העצמי שלנו, איך למדוד אותו במספר שאלות, איך להעלות אותו ועוד מגוון כלים פרקטיים שיעזרו לנו לבנות אותו.

 

סוף ההרצאה הייתה השיא! מילאנו שאלון בן כמה שאלות ובסופו קיבלנו תמונת מצב על החוזקות שלנו, או לפחות אינדיקציה על החוזקות שלנו ואיך להמשיך משם.

 

ד׳׳ר אורית וולף ביקשה שנתלווה אליה למטה, לפסנתר של בניין אדלסון ליזמות, שם היא ניגנה חלק מקונצרט שגרם לי לצמרמורת והתרגשות אדירה! לא רק בגלל המקצועיות, אלא בגלל התשוקה שראיתי אצל ד׳׳ר אורית וולף בזמן הנגינה, זה שיעור חשוב כל כך שכנראה שווה לא פחות מכל השיעורים שלמדתי בבינתחומי!

 

ד׳׳ר אורית וולף השאירה לי תחושה נהדרת ולכן החלטתי למחרת לשלוח לה הודעה כדי להתייעץ איתה על דבר שקרוב מאוד לליבי. קיבלתי ממנה שיטות ליישום וגם הצעה להמשיך בדיאלוג. אני מרגיש שנפלה בידי הזכות לפגוש את ד׳׳ר אורית וולף ואני ממליץ לכל מי שיכול להשתמש בכלים האלו שירשם כבר עכשיו להרצאות הבאות שלה!!

 

ממליץ מאוד לצפות בהרצאה Ted של ד׳׳ר אורית וולף:

https://www.ted.com/talks/orit_wolf_play_the_key_note_of_your_life

 

תודה על הזכות.

ישי סאיג - מנהל עסקים ויזמות שנה א׳.