ביקור בחברת AppsFlye

 

מאת: מייקל גילת

 

ביום חמישי האחרון ביקרנו במשרדי חברת AppsFlyer בהרצליה.
החברה נחשבת כיום לחברה הגדולה ביותר בעולם בתחום ניתוח ומדידה של קמפיינים שיווקיים במובייל. AppsFlyer מאפשרת למשווקי אפליקציות למדוד ולהשוות את יעילות הקמפיינים שלהם. לחברה יש את היכולת לזהות בדיוק איזו פעילות שיווקית גרמה למשתמש להוריד את האפליקציה, ובכך מאפשרת לבעלי אפליקציות למקסם ולייעל את ההשקעה שלהם בשיווק ולהגדיל את שורת הרווח.


הכל התחיל לפני קצת יותר מ10 שנים, כאשר מייסדי החברה זיהו צורך גדול מאוד בעולם המובייל. קצב השימוש והצמיחה בתחום האפליקציות גדל בצורה מהירה מאוד, אבל במקביל, עלתה הבעיה: לאנשי שיווק, מפתחים ומנהלי מוצר, לא היתה דרך למדוד בצורה מדויקת את הפעולות שהם עושים וההשפעה שלהן. לא היתה להם דרך למדוד את הצלחת העבודה שלהם מול הלקוחות ויצירת קשר המבוסס על אמון עם הלקוחות תוך מעורבות פעילה של הלקוחות בשימוש במוצר (אפליקציה).


החברה הוקמה בשנת 2011 ע״י אורן קניאל, מנכ״ל החברה גם כיום, ורשף מן סמנכ״ל הטכנולוגיות. בחברה מועסקים מעל ל- 1000 עובדים ב - 20 משרדים ברחבי העולם. החברה גייסה מעל ל- 300 מיליון דולר, בין 9000 שותפיה נמצאות החברות: Google, Apple, Twitter, Tencent.

 

במהלך הביקור שמענו את שני עובדי החברה: Sam Chester, אשר עובד בתפקיד Strategy Corporate Development, ואת daniella perlman, אשר עובדת בתפקיד Client Service Operation Analyst. סאם ודניאלה סיפרו על התפקידים שלהם ב - AppsFlyer, מסלול ההתפחות המקצועי שלהם, מה הם עושים ביום יום, אתגרי החברה, והתרבות הארגונית שלה. בנוסף, דניאלה התחילה לעבוד בחברת AppsFlyer במהלך לימודיה לתואר ראשון במשרת סטודנטית. דניאלה שיתפה טיפים חשובים איך למצוא את העבודה הראשונה בתחום, ולהיות מוכנים להזדמנויות שבדרך.


היה סיור מעניין מאוד ומלמד!

 

ביקור בחברת AppsFlye