טיול לימודי בפראג - על גיימינג, יזמות ומתקפת טילים איראנית

 

מאת ענבר יניב, סטודנטית שנה ג' לפסיכולוגיה

 

כחלק מהתוכניות המיוחדות שאפשר לקחת בהן חלק בשנה ג', התקבלתי השנה לתוכנית השנתית Game Changers   של בית הספר ליזמות בשיתוף עם ענקית הגיימינג פלייטיקה. המטרה המרכזית של התוכנית היא לפתח משחק או פלטפורמה בעזרת הכלים שרכשנו במהלך השנה שתיצור אימפקט חיובי בעולם. במהלך חודש אפריל יצאנו מטעם התוכנית לסיור לימודי בפראג , זכינו בחוויה לימודית מיוחדת ומעשירה ובהזדמנות מדהימה להתגבש כקבוצה.

‎עבורי, כסטודנטית לפסיכולוגיה עולמות היזמות ובמיוחד הגיימינג הם חדשים לי, התוכנית עצמה מרחיבה מאוד את הידע שלי, מאתגרת וחושפת אותי לעולם שכמעט ולא הכרתי לפני. הטיול בפראג היה הזדמנות מיוחדת מאוד ללמוד על העולם הזה עוד מבפנים, לקבל ידע ממובילים בתחום ובעיקר לקבל השראה לכמה רחוק אפשר להגיע כשיוצאים מאזור הנוחות.

‎במהלך השבוע נפגשנו בין היתר עם מובילי תעשיית הגיימינג בפראג ועם מרצים באוניברסיטת סרבו להרצאה קצרה על יזמות וקבלת החלטות. בנוסף, הצגנו בפניהם את מה שעבדנו עליו עד כה בפרויקט גמר שלנו. הספקנו גם לטייל בעיר ולהכיר אותה בסיור דרך אתרים יהודיים, לעשות סיור בסירת פדאלים על הנהר וכמובן קצת שופינג שזה אף פעם לא רע. אין ספק שהשבוע הזה היה חוויה יוצאת דופן, האנשים הם אלה שעושים את החוויה וכולנו זכינו אחד בשנייה, זכינו להתגבש, להכיר לעומק ולצבור חוויות מדהימות יחד.

לפעמים הדברים הכי טובים הם לא מתוכננים מראש, בזכות סוול ויונתן שאיתנו בתוכנית, הלכנו כולנו לVR-, חווית משחק רב ממדית שמוציאה את הטוב ביותר מהשחקן בזכות שימוש מטורף בטכנולוגיה ובמרחב ליצירת חווית משחק ייחודית ומציאותית ברמות גבוהות, כולנו יצאנו משם בהיי מטורף.

וכמובן בשביל סיום מתוק של החוויה, באמצע הטיסה חזור לארץ המטוס הסתובב באמצע בגלל מתקפת הטילים האיראנית, לא היה אישור להיכנס למרחב האווירי של ישראל, חזרנו לפראג לעוד יום שזה היה חוויה בפני עצמה.

לסטודנטים שעתידים להיות בשנה האחרונה לתואר בשנה הבאה, אל תפספסו את ההזדמנות המטורפת הזאת, תעיזו ותקפצו על האפשרות לקחת חלק בדבר כזה מיוחד וללמוד מענקים בתחום. בהזדמנות זו אגיד תודה, לד"ר יוסי מערבי, דיקן בית הספר ליזמות, לדנה ברדה המדהימה על דאגה אינסופית ולמרצים שמלווים אותנו בתוכנית לאורך השנה הזו שהם מעטפת מדהימה.