תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתקשורת שיווקית

ראש ההתמחות: ד"ר צחי חייט ההתמחות בתקשורת שיווקית מציעה שילוב ייחודי של לימודים עיוניים לצד עשייה פרקטית עם מנטורים מובילים בתעשייה. התכנית מכשירה את הסטודנטים לחשיבה אסטרטגית, חדשנית ויצירתית בכל הקשור לפרסום, שיווק, יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי בכל אמצעי המדיה והדיגיטל.

לצד קורסים וסמינרים תאורטיים, הסטודנטים ישתתפו במגוון סדנאות מעשיות החל מאסטרטגיה שיווקית, כלים לפרסום ושיווק בדיגיטל, חדשנות בפרסום, ניהול שיווק ברשתות חברתיות, ניתוח וחיזוי טרנדים, אי-קומרס, תוכן שיווקי ממותג ועיצוב להעברת מסר, על מנת לקבל את כל הכלים הנחוצים להשתלב בתעשייה.

למה תקשורת שיווקית?


ההתמחות בתקשורת שיווקית מכשירה אתכם לחשיבה אסטרטגית, יצירתית וחדשנית לעולם משתנה בכל הקשור לפרסום, שיווק, מדיה חברתית, יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי בכל אמצעי המדיה והדיגיטל.

 

הלימודים בתכנית מקיפים את כל ההיבטים התאורטיים והמעשיים של תהליך התקשורת השיווקית בעבודה עם לקוחות וקהלי יעד. תקבלו את הכלים העדכניים והנחוצים ביותר להשתלב בתעשייה.

 

ובשנה ג', נראה אתכם מיישמים את מה שלמדתם במעבדה השיווקית בעבודה מול לקוחות אמיתיים: חברות מסחריות ועמותות חברתיות. אתם תסיימו את ההתמחות עם תיק עבודות וקשרים מקצועיים  המעניקים לכם יתרון בהשתלבות בתעשייה.

באילו תחומים תוכלו להשתלב?


  • תכנון וניהול אסטרטגיה שיווקית
  • פרסום ושיווק דיגיטלי
  • יחסי צבור ודוברות
  • שיווק וניהול מותגים בדיגיטל וברשתות חברתיות
  • ייעוץ תקשורתי וניהול משברים
  • ניהול ותכנון קמפיינים פוליטיים
  • חיזוי טרנדים וחדשנות שיווקית
  • תוכן שיווקי ממותג
  • קריאייטיב / רעיונאות
  • עיצוב להעברת מסר

  • ההתמחות אינה מצויינת על גבי תעודת התואר, אלא בספח נלווה.

מה תלמדו

הכר את המרצה

ד"ר צחי חייט