התמחות משנה בתקשורת שיווקית

(שנה ג' התמחות שיווק)

 

כללי


התמחות המשנה מיועדת לסטודנטים מצטיינים הלומדים בהתמחות שיווק, במסגרת לימודי מנהל עסקים או משפט ועסקים, שמעוניינים להרחיב ולהעמיק את הידע התאורטי והמעשי שלהם בתחום הפרסום, וכן לסטודנטים המעוניינים להשתלב בעבודה במשרדי פרסום, יחסי ציבור, מדיה וקידום מכירות. במהלך הלימודים יפגשו הסטודנטים עם בכירים בתעשייה ויתנסו בתכנון ובביצוע של קמפיינים.
*ההתמחות אינה מצריכה הוספת שעות מעבר למכסת השעות הרגילה לתואר. הקורסים נלמדים במסגרת מניין השעות של לימודי הבחירה בשיווק.


קבלה לתוכנית


לתוכנית יתקבלו סטודנטים לתואר ראשון במנהל עסקים ומשפטים בשנה האחרונה ללימודיהם, אשר מתמחים בשיווק, בעלי ציון 85 בלפחות אחד מהקורסים הבאים "יסודות ניהול השיווק" ו"תקשורת שיווקית משולבת". סטודנטים אשר יש להם ציון נמוך מ-85 אך גבוה מ- 80 יכולים להציג את מועמדותם עם מכתב מלווה שמסביר מדוע יש לקבלם למרות שאינם עומדים בסף הקבלה. את המכתב יש להגיש לרכז התוכנית, ד"ר ירון תימור, באמצעות רכזת המסלול במנהל הסטודנטים.


תוכנית לימודים


קורסי החובה של התמחות המשנה בתקשורת שיווקית הינם בנוסף לקורסי החובה של התמחות שיווק ולא במקומם.
*לסטודנטים הלומדים בהתמחות המשנה בתקשורת שיווקית, הם יוכרו במקום קורסי בחירה אחרים.

 

  • יחסי ציבור,​ מוניטין וחזון
  • פרקטיקום בפרסום
  • ניהול מדיה