תואר ראשון במנהל עסקים התמחות בשיווק

לימודי מנהל עסקים עם התמחות בשיווק כוללים מגוון קורסים עדכניים ומתקדמים בשנת הלימודים השלישית בלימודי התואר הראשון במנהל עסקים. תוכנית הלימודים מקנה לסטודנטים ידע רחב ומעמיק על פעילויות השיווק השונות, יחד עם היכרות והבנה של השיווק המודרני בעידן הטכנולוגי - שיווק ממוקד, מבוסס נתונים, עם דגש על מערכות יחסים ארוכות טווח.

מאפייני ההתמחות


  • לימודי שיווק מקנים ידע תיאורטי ומעשי עדכני.
  • התנסות מעשית באמצעות פרויקטים, סדנאות, ניתוחי אירועים, ביקורים בחברות ומפגשים עם אנשי שיווק וניהול מובילים.
  • בוגרי ההתמחות יוכלו לפתח קריירה בתחומי השיווק, התקשורת והאסטרטגיה, ולהשתלב בחברות ובארגונים בתפקידי מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי דיגיטל, מנהלי מוצרים ומנהלי מותגים. כמו כן, בוגרי ההתמחות יוכלו להשתלב בחברות תקשורת, פרסום, דיגיטל, יחסי ציבור, ייעוץ ומחקר שיווקי.

במה עוסקת ההתמחות?


  • ההתמחות מורכבת מקורסים חדשניים וסמינרים מעשיים כגון: משחק אסטרטגיה שיווקית, דיני פרסום ושיווק, כלי שיווק דיגיטלי, ניהול לקוחות בעידן המידע, ניהול ושיווק בתעשיית הספורט, חיזוי וניתוח טרנדים, ושיווק קמעונאי.
  • התוכנית כוללת סמינרים ייחודיים לסטודנטים מצטיינים המתנהלים בשיתוף פעולה הדוק עם החברות לוריאל ומרצדס.
  • במהלך שנת ההתמחות עובדים הסטודנטים על סמינר פרויקט שנתי מקיף הכולל הכנת תוכנית שיווקית בשיתוף ובהנחיית חברות מובילות במשק הישראלי.

מה תלמדו?

    סמינר בשיווק יש לבחור אחד מתוך הרשימה

​*תוכנית הלימודים כפופה לשינויים

*ההתמחות אינה מצויינת על גבי תעודת התואר, אלא בספח נלווה.