תכני המסלול מתחלקים לקורסי ליבה הנלמדים ע"י כלל הסטודנטים במהלך שנים א וב. ולקורסי בחירה המאורגנים במבנה של אשכולות ידע שונים. במהלך שנים ב וג כל סטודנט בוחר באילו אשכולות ידע לבחור ולהתעמק בהתאם לצרכיו האישיים.

כל אשכול ידע מתמקד בתחום ידע מסוים ומאפשר לסטודנט להעמיק בתחום זה. כל סטודנט יכול לבחור באילו אשכולות ידע להתמקד במהלך הלימודים. בנוסף מוצעים במסגרת המסלול מספר קורסי בחירה העומדים בפני עצמם ואינם חלק מאשכול ספציפי.

סטודנטים הבוחרים מספר אשכולות ידע הקשורים אחד לשני יכולים לקבל תעודת התמחות בתחומי החדשנות הדיגיטלית, המימון, או השיווק. לדוגמא, סטודנט שמשלים את אשכולות אסטרטגיה שיווקית, שיווק בעולמות טכנולוגיים, וניהול לקוחות, מקבל תעודת התמחות בשיווק.

האשכולות

  • ​יתכנו שינויים במבנה התוכנית
  • יתכן ויהיו קורסים שיועברו באנגלית