![יעל סגל](/media/mjpe022f/יעל-סגל.jpg)
|
יעל סגל
ראש המכון לגיל ינקות ע"ש זיאמה ארקין באוניברסיטת רייכמן. פסיכולוגית קלינית בעלת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד מאוניברסיטת תל אביב. פסיכואנליטיקאית מנחה במכון הישראלי לפסיכואנליזה. לימדה בתכנית לפסיכותרפיה בבית הספר לרפואה בתל אביב ובמכון הפסיכואנליטי בישראל. בעלת נסיון רב בפסיכותרפיה הורה-תינוק ומבוגרים במסגרת פרטית וציבורית.
|
![](/media/nnyd523f/שילי-אפטקר-בן-דורי.jpg)
|
שילי אפטקר בן-דורי
ראש תחום המחקר במכון. פסיכולוגית קלינית, מרצה ומדריכה בתוכנית ההכשרה של המכון לגיל ינקות. הגישה את עבודת הדוקטורט שלה במחלקה לפסיכולוגיה של אונ׳ בן-גוריון בנושא ייצוגי קשר הורה-תינוק טרום מילוליים בגיל הינקות. בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מהאוניברסיטה העברית בהצטיינות יתרה ותואר ראשון בפסיכולוגיה ובמדעי המחשב מאוניברסיטת תל-אביב. בעלת ניסיון קליני נרחב בטיפולי הורה- תינוק ובטיפול במבוגרים, נוער וילדים במסגרת קליניקה פרטית וציבורית.
|
|
|
![](/media/2hyjfh2a/אדוה-ונגרובר.jpg)
|
ד"ר אדוה ונגרובר
ראש תוכנית ההכשרה בפסיכותרפיה הורה - תינוק. פסיכולוגית קלינית. בעלת תואר שלישי (Ph.D) בפסיכולוגיה קלינית של הילד מאוניברסיטת בר-אילן בנושא פוסט-טראומה בילדות המוקדמת בעקבות חשיפה ממושכת לאירועי לחימה וטרור. בעלת ניסיון טיפולי רב בילדים ומבוגרים במסגרת קליניקה פרטית וציבורית.
|
![](/media/rtvhj4py/לי-אלעד.jpg)
|
לי אלעד
ראש הקליניקה ואחראית ההתמחות במכון. פסיכולוגית קלינית. בעלת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד מטעם אוניברסיטת תל אביב. מדריכה מוסמכת בפסיכותרפיה ובפסיכודיאגנוסטיקה. בעלת ניסיון טיפולי רב בילדים, מתבגרים ומבוגרים במסגרת קליניקה פרטית וציבורית.
|
![](/media/yxnl0djv/ארגה-כסיף.jpg)
|
ערגה כסיף
פסיכולוגית קלינית. בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד מאוניברסיטת תל אביב. התמחתה בפסיכולוגיה קלינית ועבדה בבית החולים שיבא במרפאה פסיכיאטרית לילד ולמתבגר וכן במעון יום פסיכיאטרי לילדים. בנוסף, עבדה במערך הטיפולי המקדם לגילאי בית ספר, מטעם המרכז לטיפול וחקר באוטיזם, כמנהלת המערך הטיפולי בראשון לציון. בעלת ניסיון טיפולי רב בילדים ומבוגרים במסגרת קליניקה פרטית וציבורית.
|
![](/media/bkxbo22h/רותי-דנגוט-פישר-יועצת.jpg)
|
רותי דנגוט פישר
מרפאה בעיסוק. בוגרת תואר ראשון (B.A) בריפוי בעיסוק מאוניברסיטת תל אביב, בוגרת תואר שני (M.A) "למודי משפחה מהמכללה למנהל. סיימה לימודי תעודה "גישות פסיכודינמיות בהבנת התפתחותם של ילדים ונוער", בביה"ס לפסיכותרפיה, אוניברסיטת תל אביב. עובדת ביחידה לגיל הינקות בבית חולים גהה. מתמחה בעבודה עם תינוקות ופעוטות עם קשיים בעיבוד הסנסורי, קשיים בשינה, אכילה ובעיות התנהגות. חברה בועד של העמותה לבריאות הנפש של התינוק.
|
![](/media/xpqgyiew/מרגלית-איזקסון.jpg)
|
ד"ר מרגלית איזקסון
פסיכיאטרית מומחית למבוגרים. בוגרת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת״א. סיימה התמחות בפסיכיאטריהבמרכז לבריאות הנפש גהה.
|
![](/media/cfpj3r01/מירי-קרן-1.jpg?width=138&height=138&mode=max) |
ד"ר מירי קרן
יועצת פסיכיאטרית. פסיכיאטרית ילדים ונוער, בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון ובוגרת תכנית בית הספר לפסיכותרפיה באוניברסיטת תל אביב, מרצה בכירה בבית ספר לרפואה וראש קורס לפסיכיאטריה של גיל הינקות באוניברסיטת תל אביב, מנהלת היחידה לבריאות הנפש של התינוק (גיל 0-3) שנוסדה ב-1996, והייתה מודל לבניית 6 יחידות מסוג זה ברחבי הארץ. יועצת בבית חולים שניידר ביחידה להפרעות אכילה בגיל הרך. חברה פעילה בוועדות היגוי העוסקות בפן החברתי של פסיכיאטריה של הילד, כולל ועדה לגיל הרך של "אשלים", ומכון "חרוב". במישור הקליני, משלבת תפיסה אבחונית רפואית עם תפיסה טיפולית פסיכודינמית לטיפול בשני ההורים ובילד הצעיר מאוד.
|
![](/media/ytfc3zsc/yael-schlesinger_bw-1.jpg) |
יעל שלזינגר
פסיכולוגית בהתמחות קלינית. בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת רייכמן בהצטיינות יתרה. כיום סטודנטית לדוקטורט בהנחייתן המשותפת של ד"ר טלי פרנקל מאוניברסיטת רייכמן ופרופ' נעמה עצבה-פוריה מאוניברסיטת בן-גוריון. במסגרת עבודת הדוקטורט חוקרת תגובות רגשיות והתנהגותיות בקרב ילדים בהתמודדות עם האירועים המלחיצים של מגפת הקורונה, וכיצד מנגנוני חוסן וסיכון מגיל הינקות ובהווה מעצבים התמודדות זו.
|
![](/media/5sxatdfk/natali-razoni.png) |
נטלי רצוני שושן
פסיכולוגית בהתמחות קלינית
בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת רייכמן בהצטיינות יתרה. כיום נמצאת במהלך התמחות קלינית ודוקטורנטית במחלקה לפסיכולוגיה של אוניברסיטת בן גוריון בהנחייתן המשותפת של פרופ' נעמה עצבה-פוריה וד"ר טלי פרנקל. עבודת התזה שלה עסקה בקשר שבין הפרעה אובססיבית קומפולסיבית במערכות יחסים (ROCD) בקרב אימהות בחודשים הראשונים לאחר הלידה לבין איכות האינטראקציה של האם עם תינוקה. כיום, חוקרת טמפרמנט של תינוקות ואת השפעותיו על היבטים רגשיים וחברתיים לאורך שנות החיים הראשונות, כמו גם את ההשפעה של משחקיות הורית ויכולות מנטאליזציה הוריות על קשרים אלו.
|
![](/media/4w1jcfx3/בת-אל-טרחובסקי.jpg) |
בת אל טרחובסקי חגאי
פסיכולוגית בהתמחות קלינית ומנהלת המעבדה במכון
בעלת תואר B.A. בפסיכולוגיה ומנהל עסקים, באוניברסיטה העברית בירושלים
בעלת תואר M.A. בפסיכולוגיה מחקרית- חברתית, קוגניטיבית ונוירופסיכולגיה
מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובעלת תואר M.A. בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת רייכמן.
|
![](/media/5azbih1h/אורטל-אמיר.jpg) |
אורטל אמיר
פסיכולוגית בהתמחות קלינית בוגרת תואר שני בהתנהגות ארגונית ותואר שני נוסף בפסיכולוגיה קלינית בהצטיינות מאוניברסיטת רייכמן. בעלת הכשרה בפסיכותרפיה משפחתית וזוגית ממכון שינוי ועובדת כמטפלת משפחתית וזוגית בתחנה לטיפול משפחתי בהרצליה.
|