2018-2019 פרוייקטים נבחרים
הפרויקטים הבאים ב-VR הוצגו ב- פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה, אוקטובר 2019.
אני
שני אליאס
"הפרעת הקשב שלי משפיעה לא רק עלי. היא משפיעה על הסביבה שלי, על הלימודים שלי, על החלומות שלי. לפעמים אני מרגישה את הקושי של החברה לקבל את ההתנהגות הייחודית שלי. אני מרגישה שקשה לאנשים סביבי לקבל את הקשיים האובייקטים שלי הנובעים מן ההפרעה הזו. זוהי הצצה לעולמי." [צפו ביו-טיוב]
סם אונס
גל בכר, אביה דרעי, חיים אלימלך, בן ריזנברג
סרט 360 מעלות אינטראקטיבי קצר שמאפשר לצופה להרגיש ולחוות סיטואציה בה הוא/היא שותה בבר משקה אשר לתוכו הוכנס סם אונס וכיצד הסם משפיע ומפר את השליטה העצמית. [צפו ביו-טיוב]
מיוזיק מייקר
רון גור אריה, ניב שרון, יעל הלוי, ליארה סאלטי
יצרן המוסיקה של VR מציע דרך חדשה לחלוטין ליצור מוזיקה, תוך שימוש במציאות מדומה (VR) כדי לחבר קהלים בעולם עצום. רעיון הליבה של המוצר הוא ליצור דרך חדשה להלחין ולהמחיש מוזיקה באמצעות טכנולוגיית VR. המבצע יוכל להלחין רצפי מוסיקה באמצעות כלים בתוך המשחק ואפשרויות עריכה. איורים גרפיים מנצלים את המרחב הווירטואלי כדי להגדיל את החוויה האולטימטיבית ולהלהיב את הקהל. חלק מהאלמנטים הם "אינטראקטיביים", המאפשרים אינטראקציה מרובת משתמשים ומספקים פן חברתי. [צפו ביו-טיוב]
עוברי אורח בהטרדה מינית
נעמי בלבן, רחל פיין, בנט הובה, אסתר מנדלבאום, קייט זינקובסקאיה
תרחיש VR ומחקר פיילוט בנוגע לשאלת המחקר: כיצד אנשים עם נטיות התקשרות שונות מושפעים מצפייה בהטרדה מינית? [צפו ביו-טיוב]
2017-2018 פרויקטים זוכים
GG101
אייל מיכאלוב, מאור אופק, שני אייזנמן וינון בן-ארי
משחק ירי רטרו במציאות מדומה. השחקן מתרסק בכוכב לא נודע, ועליו להילחם על חייו עם טייס המשנה שלו, תוך כדי שרודפים אחריו חייזרים אותם הוא צריך להרוג. השחקן מקבל שש דרגות חופש בתוך המרחב בו הוא מוצב, והוא משתמש בהם כדי להתחבא מן האוייב ולתקוף אותו. השחקן משתמש בנשקים ובמגן בכדי להגן על עצמנו בפני גלי האויבים אשר תוקפים אותו, ונשקים אלו נשלטים על ידי השלטים של ערכת המציאות המדומה. מטרת המשחק היא להשמיד מספר רב של יותר של אויבים לפני שאלו משמידים את השחקן, ולהוציא את הניקוד הגבוהה יותר בלוח הניקוד. [צפו ביו-טיוב]
The divide
אדם בן-חנניה, אנה וולסיצ'וסקה, מאי גרבלי, מיטל גולדברג ונטלי קושניר
"הפער" הוא חוויית מציאות וירטואלית מופשטת ואמנותית שמטרתה להביא הבנה וחמלה לשני הצדדים של הסכסוך הישראלי-פלסטיני. באמצעות סצנה מופשטת, המשתמשים רואים כיצד "מפגש באמצע" הוא הדרך היחידה להפחית את העוינות משני הצדדים. ייתכן שלעולם לא יהיה פתרון מושלם לסכסוך הנוכחי, אבל הדרך הטובה ביותר להתקדם היא עבודה משותפת כדי ליצור שלום ולפתח הבנה שאף צד אינו צודק. אנו מאמינים שרק באמצעות התמדה וקבלה נוכל ליצור שינוי.
ARgo
גלעד אוסטרין
ARgo הוא משחק שנוצר בתכנת Unity אשר חוקר כיצד אנו יכולים לקיים אינטראקציה עם עולם המציאות הרבודה. המשחק נוצר בהשראת משחקי DOS קלאסיים כמו "המכונה המדהימה" (The Incredible Machine). חוויה זו מאתגרת את השחקנים לפתור פאזלים מבלי להשתמש בשלטים כלל, ומאפשרת הצצה אל תוך העתיד של פיתוח מציאות רבודה! [צפו ביו-טיוב]