ד"ר מיכל סר

בית ספר לאודר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה; בית ספר סמי עופר לתקשורת ד"ר בשיווק, אוניברסיטת תל אביב

תחומי הוראה ומחקר

  • בעלת דוקטוראט בשיווק מאונ. ת"א . עוסקת במחקר אקדמי ומרצה בתחומי ניהול השיווק, התנהגות צרכנים שיווק חברתי ופרסום. מלמדת בתוכנית ה- MBA באוניברסיטת תל-אביב, במרכז הבין תחומי, הרצלייה, ובמכללה למנהל.
    במחקריה עוסקת ד"ר בן-עמי ביישומי פסיכולוגיה חיובית בשיווק והנעת צרכנים לעבר יעדים אתגריים באמצעות יצירת נבואה המגשימה את עצמה.
    בעלת ניסיון מעשי בפרסום וייעוץ תקשורתי.

  • Ben-Ami, Michal (2007), “How to Measure Brand Equity”, Marketing Now (2), the School
          of Business Administration–Marketing and Advertising Department, the  Academic Program of
          the College of Management, Rishon LeZion.


    Ben-Ami, Michal (2008), “Close Encounters of the Third Sector”, Marketing Now (3), the School
          of Business Administration–Marketing and Advertising Department, the  Academic Program
          of the College of Management, Rishon LeZion.


    Ben-Ami, Michal (2008), “The Motivator Message: Motivating Consumers by the
           Repositioning of the Self”, Marketing Now (4), the School of Business Administration–
          Marketing and Advertising Department, the  Academic Program of the College of Management,
           Rishon LeZion.


    Ben-Ami, Michal, Jacob Hornik and Oren Kaplan (Under review), “Leaping over the Hurdle: Boosting
             Consumers’ Self-Efficacy by Repositioning the Self”, European Journal of Marketing, Submitted.