ד"ר רויטל הולנדר שבתאי

בית ספר אדלסון ליזמות

ראשת תכנית התואר הדו-חוגי במדעי המחשב ויזמות

  • ד״ר רויטל הולנדר היא מוזיקאית ואשת מדעי המחשב, העוסקת במחקר ופיתוח טכנולוגיות לאינטראקציה וליצירה מוזיקלית. כמו כן, היא עוסקת ביזמות ופעילות קהילתית. לד״ר הולנדר תואר שלישי במדעי המחשב מאוניברסיטת תל-אביב. עבודת הדוקטורט של רויטל הולנדר עסק בפיתוח אלגוריתמים לשידור ברשתות תקשורת.
    ד"ר הולנדר סיימה תואר ראשון .B.Sc (בהצטיינות) במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני .M.Sc (בהצטיינות) במדעי המחשב באוניברסיטת תל-אביב, וכן היא בוגרת בית ספר רימון למוזיקה במגמת קומפוזיציה.
    באקדמיה, רויטל הולנדר לימדה ופיתחה קורסים חדשניים באקדמיה בתחומים: תכנות, אלגוריתמים, מתמטיקה, פיתוח מובייל, מתודולוגיות אג׳יליות, יזמות, מוזיקה, וטכנולוגיה למוזיקה וקורסים לקהל רב-תחומי, המחברים בין אמנות, מדע והנדסה. היא כיהנה בראש ההתמחויות לטכנולוגיה למוזיקה, למערכות תוכנה ניידות (mobile) וליוותה מאות פרוייקטי פיתוח אפליקציות לטלפונים ניידים, והן כמובילה טכנולוגיית במרכז לחדשנות ולפתרון בעיות מורכבות.
    בתעשיית ההי-טק כיהנה רויטל הולנדר כמפתחת תוכנה, וראש-צוות פיתוח, כיזמית, וכיועצת ומלווה של חברות-הזנק. באקדמיה היתה חברה בועדות היגוי, ביניהן בבית-ספר רימון למוזיקה, ואוניברסיטת HFMT-Hamburg, וחברה בועד המנהל את תזמורת הקאמרטה הירושלמית.
    ב-2015 ד"ר הולנדר הקימה ומנהלת את קהילת, TMT - Tel-Aviv Music Technology, וקיימה עשרות מפגשים, כנסים והקאתונים מקומיים ובינלאומיים, לקידום קהילת הטכנולוגיה למוזיקה בארץ, ליצירת שיתופי פעולה עם קהילות בינלאומיות, ולהעצמת החיבור בין אמנים, חוקרים, ויזמים.
    באוניברסיטת רייכמן ד"ר רויטל הולנדר היא ראש התכנית הדו-חוגית למדעי המחשב ויזמות.
    היא מלמדת חשיבה תכנותית, תכנות בפייתון, תכנות אפליקציות אינטרנט, ויזמות למוזיקה בבית-הספר אדלסון ליזמות, ומוזיקת מחשב (Computer Music) בבית הספר אפי ארזי למדעי-המחשב.

  • Oppenheim, D. V., Phillips, A., & Hollander, R. (2019). How Music Technology Will Impact Personal Creative Expression. In Digitized: Industry Transformation and Disruption through Entrepreneurship and Innovation (pp. 41-71). Emerald Publishing Limited.


    R. Hollander and O. Peretz, A Plugin-Based Web Platform  as a Collaborative Virtual Lab for Music Interaction (2021), ICMC- International Computer Music Conference.


    R. Hollander, O. Peretz and D. Harel (2021), Music Technology Education and a Plugin-Based Platform as a Tool to Enhance Creativity, Multidisciplinarity, Creative Design, and Collaboration Skills, IISTE, The International Institute for Science, Technology and Education.


    N. Ziv and R. Hollander-Shabtai (2021), Music and COVID-19: Changes in uses and emotional reaction to music under stay-at-home restrictions, Journal of Psychology of Music.

     


    Hollander-Shabtai, R. and Or Tzofi, (2022). Music Innovation and the Impact of COVID-19 on the Way We Experience Music. In Transitioning Media In a Post Covid World: Digital Transformation, Immersive Technologies, and Consumer Behavior, (pp.41-60). Springer.

     


    R. Hollander-Shabtai, Y. Roditty, Line-Broadcasting in Complete-k-ary Trees, Networks, Vol. 67(2), p.139-147, 2016. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/net.21666/full


      R. Hollander-Shabtai, Y. Roditty, Gossiping and Set-to-Set Broadcasting in Weighted Graphs, JCMCC Journal of Combinatorial Mathematics and Combinatorial Computing, accepted.


        A. Averbuch, R. Hollander-Shabtai, Y. Roditty, Efficient Construction of Broadcast Graphs, Discrete Applied Mathematics, Vol. 171, p. 9–14, 2014.


       A.    Averbuch, R. Hollander-Shabtai, Y. Roditty. k-Port Line Broadcasting in Trees.  JCMCC Journal of Combinatorial Mathematics and Combinatorial Computing, Vol. 77, p.125-160, 2011.   http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0166218X14000614


    Melody Extraction – Y. Cohen, R. Hollander, G. Shafat, PESW 2017, The 5th Prague Embedded Systems Workshop.