פרופ' איתן מילר

בית ספר אריסון למנהל עסקים Ph.D., Northwestern University

שיווק

תחומי הוראה ומחקר

  • פרופ' איתן מילר בעל תואר דוקטור לפילוסופיה בכלכלה ניהולית ותואר MBA (בהצטיינות) מבית הספר Kellogg למנהל עסקים באוניברסיטת Northwestern, ובעל תואר BA במתמטיקה (בהצטיינות) מהטכניון. הוא בעל מנוי משותף בביה"ס אריסון באוניברסיטת רייכמן וב- Stern School of Business, New York University. כיהן כפרופסור לשיווק באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטת ת"א וכן כפרופסור אורח בשיווק בבתי הספר למינהל עסקים באוניברסיטת פנסילבניה, אוניברסיטת Northwestern, ואוניברסיטת טקסס באוסטין.

    עבודות המחקר של פרופסור איתן מילר ופרסומיו עוסקים בצמיחה של מוצרים חדשים, רשתות חברתיות ובעיות המחרה של מוצרים חדשים. הוא מפרסם בכתבי עת בשיווק, מנהל עסקים וכלכלה, והיה עורך ראשי של כתב העת: International Journal of Research in Marketing.

    פרופ איתן מילר זכה בפרס הפרובוסט של המרכז הבינתחומי על הצטיינות במחקר לשנת 2020.

    פרופ מילר זכה בפרס הקהילה האירופאית לשיווק על הצטיינות במחקר ותרומה לקהילה לשנת 2019.

    חבר כבוד (FELLOW) של הקהילה האירופאית לשיווק.