ד"ר גליה עינב

בית ספר אדלסון ליזמות Ph.D., Columbia University

ראשת התואר הראשון ביזמות, מסלול בינ"ל ותכנית Upstart

תחומי הוראה ומחקר

  • ד"ר גלי עינב היא ראש התואר הראשון ביזמות, מסלול בינלאומי וראש תכנית ה- Upstart; חטיבה ביזמות בבית ספר אדלסון.
    ד"ר עינב בעלת דוקטורט בתקשורת בהתמחות בנושא טלוויזיה אינטראקטיבית מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק.
    מאז 2008 ד"ר עינב מרצה לנושא המדיה הדיגיטלית באוניברסיטת רייכמן. תחומי המחקר שלה כוללים את השפעת הטכנולוגיות הדיגיטליות על מדיה , והתנהגות צרכנים. גלי משמשת כחברת בורד של "נילסן אינובייט" ,חממה לחברות הזנק טכנולוגיות בתמיכת חברת נילסן והמדען הראשי בישראל.
    בשנת 2014 היתה חברה בועדת שכטר אשר מונתה על ידי שר התקשורת לבחינת רגולציה של טלוויזיה אינטרנטית בישראל.
    ד"ר עינב שימשה כמנהלת מחקר חדשנות טכנולוגית ברשת הטלוויזיה אן.בי.סי בניו יורק, והיתה אחראית למחקר צרכנים, עסקי ואסטרטגי לרוחב הפלטפורמות הדיגיטליות של החברה. היא שימשה גם כיועצת למחלקת פיתוח עסקי של חברת קנו בנו יורק שם התמקדה במחקר בפיתוח אפליקציות של טלוויזיה ופרסום אינטראקטיבים.
  • Einav, G. (ed) (2022) "Transitioning Media in a Post Covid World: Digital Transformation, Immersive Technologies and Consumer Behavior" New York, Springer

    Nadel Harony, T, Einav,G, Galily Y (2021) Let’s WhatsApp! Generation X
    Couples online and offline relationship patterns in the digital age.  New Media &
    Society. pp 1-22
    IF 8.061

     

    Einav, G. (2022), "Media Re-Imagined: The Impact of Covid -19 on Digital Media
    Transformation" in Transitioning Media in a Post Covid World: Digital
    Transformation, Immersive Technologies and Consumer Behavior" Einav, G. (ed)
    New York, Springer, pp-19-28

    Einav, G. Allen, O. Gur, T. Maaravi, Y.Ravner, D (2022) Bursting filter bubbles
    In a digital age: Opening minds and reducing opinion polarization through digital
    platforms, Technology in Society, Volume 71
    IF 7.82

    Einav, G (2022) Recreating an Entrepreneurship Experience in A Virtual Space: The
    Covid 19 Case, Journal of Entrepreneurship Education, 25 (S5) 1-9   

     


    Gali Einav (ed.) “Digitized: Industry Transformation and Disruption through Entrepreneurship and Innovation” , Emerald Publishing, UK, 2019


    Gali Einav (ed.) “The New World of Transitioned Media: Digital Realignment and Industry Transformation” , New York, Springer, 2015


    Gali Einav (ed.)  “Transitioned Media , A Turning Point Into the Digital Realm, New York, Springer,  2010


    Gali Einav, Hal Wolf, “From Interactive Television to Digital Health: Insights for Industries in Transformation” in  Digitized: Industry Transformation and Disruption through Entrepreneurship and Innovation , Gali Einav (ed) Emerald Publishing, UK, 2019


    Gali Einav, John Carey, “Internet Television” in The SAGE Encyclopedia of the Internet, Sage Publications, 2018 pp 844-847


    Gali Einav, Nathan Lipson, "The New News: Storytelling in the Digital Age" in Noam Lemelshtrich Latar (ed) , Robot Journalism: Can Human Journalism Survive?", World Scientific Publishers, April 2018


    Special issue: “Regulating Digital Television”, International Journal of Digital Television (IJDT)Volume 7.1, Gali Einav  (ed), Bristol UK,  March 2016


    Gali Einav and Nathan Lipson, “The Times They are A’Changin’.From Newspapers to TV, Traditional Go Digital, in The New World of Transitioned Media: Digital Realignment and Industry Transformation” ,  Gali Einav (ed), New York, Springer,  2015


    Gali Einav, “Back to the Future: Consumer and Business Trends in the Digital Age”, , in The New World of Transitioned Media: Digital Realignment and Industry Transformation” ,  Gali Einav (ed), New York, Springer,  2015


    Dennis Anderson and Gali Einav, “Transitioned Media: Traditional TV to Digital”, ACM, Computers in Entertainment , June 2012, http://cie.acm.org/articles/transitioned-media-traditional-tv-digital/


    Gali Einav, John Carey, “Consumer Behavior in the Digital TV Environment and Beyond”, in Television Goes Digital, Darcy Gerbarg (ed), New York, Springer, 2009 , pp 115-129                                                                                                                                                                                        


    Gali Einav, John Carey, “Consumer Behavior in the Digital TV Environment and Beyond”, in Television Goes Digital, Darcy Gerbarg (ed), New York, Springer, 2009 , pp 115-129                                                                                                                                                                                        


    Gali Einav, John Carey, “Is TV Dead?”, Television Quarterly , Winter 2008 , pg 19-24                                                    


    Gali Einav, “College Students: The Rationale for P2P Video File Sharing”  in P2P Video The Economics, Policy, and Culture of Today’s New Mass Medium”, Eli Noam, Lorenzo Pupillo (eds),   New York, Springer , 2008 pp 149-162    


    Gali Einav, “The Content Landscape of Internet Television” in Internet Television, Darcy Gerbarg Jo Groebel, Eli Noam (eds), New Jersey, Lawrence Erlbaum Associates,  2004