ד"ר דנה טבת
מנהלת הוראה היברידית, מנהלת אקדמית בתוכנית הבינלאומית
אתר זה משתמש בקבצי Cookies לשיפור חווית הגלישה. המשך השימוש באתר או סגירת ההודעה מהווים הסכמה לתנאי השימוש.
Xמנהלת הוראה היברידית, מנהלת אקדמית בתוכנית הבינלאומית
״הדרה שיווקית״ — כשחברים במועדון הלקוחות
מרגישים לא רצויים
"What You See is What You (Don't) Get: Preferential Treatment as a Cue of Rejection". Working paper with Shai Danziger and Irit Nitzan
"See it! Scan it! Buy it! Shortening the Path to Purchase with Mobilibuy's Technology", case study in Levy, m., Weitz, B. A., & Grewal, D. (January 2018). Retailing management. New York: McGraw-Hill
בעולם וירטואלי, כשהכל "פייק", חווית קנייה בחנות היא דבר אמיתי-כלכליסט
האם שנת 2018 שנת הרנסאנס של הקמעונאות הפיסית?
קומרסיישן 35 עם ד"ר דנה טבת, מרצה וחוקרת התנהגות צרכנים ותוכניות נאמנות
באונליין ובחנויות פיזיות: האם יש דרך להכיר את הלקוח שלכם טוב יותר? (גלובס)
מה חושבים אנשי שיווק על התדמית של ישראל בעולם
לא פראיירים: הישראלים מצפים להנחות גדולות בחגי המכירות של נובמבר
"שהצרכנים לא ייכנעו": המכירות זינקו והרווחים קפצו. למה שמחירי המזון יעלו?
סקר: 74% מהצרכנים מאמינים כי התרחש תיאום בין חברות להעלאת מחירים
בעקבות עליות המחירים: 92% סבורים כי יש הצדקה לצאת למחאה חברתית
פיצה מקפיצה, מעדן הגולן ומק צ'יקן: מה עומד מאחורי השתלטות הנוסטלגיה על ענף המזון