שאלות / תשובות FAQ בתחום דיווחי השעות

 

שאלה: העברתי כרטיס בשעון, מתי אראה את הדיווח במערכת?
תשובה: דיווחי שעות נקלטים מהשעון בשעות 07:15, 08:15, 09:15, 10:15, 11:15, 14:15, 17:15, 19:15.

 

שאלה: ביצעתי תיקון שעות במערכת אבל שורת הסיכום החודשי לא התעדכנה, מתי היא תעודכן?
תשובה: למחרת יום התיקון.

 

שאלה: הייתי בחופש ביום שמוגדר כערב חג, איזה קוד היעדרות להזין?
תשובה: המערכת מזינה באופן גורף ערב חג על חשבון המרכז.

 

שאלה: בטעות דיווחתי מחלה ביום הלא נכון (וצירפתי קובץ), איך אפשר לבטל את הדיווח השגוי?

תשובה: לחץ על "מחק" ואשר את המחיקה.

 

במידת הצורך ועבור תיקונים בדו"ח הנוכחות (כמו למשל במקרים בהם הכרטיס עבר על כניסה במקום יציאה וכדומה) - יש לגשת אל הממונה לעזרה וסיוע.