ד"ר טליה רימון

 

בשנת ה-25 לבינתחומי, לימים אוניברסיטת רייכמן, נפגשנו עם השותפים לדרך כדי לשמוע מהם איך הכל התחיל.

 

ד"ר טליה רימון, ראש התמחות השיווק בבינתחומי הרצליה (אוניברסיטת רייכמן), הצטרפה לסגל בית הספר למנהל עסקים בראשי דרכו. טרם הצטרפותה כיהנה כמרצה באוניברסיטת קרנגי מלון. תחומי מחקרה מתמקדים בתורת המשחקים ההתנהגותית ובאסטרטגיה שיווקית והיא נמנית עם חבר השופטים בתחרויות שיווק מובילות בישראל.

"אני מרגישה שהיה לי מזל גדול שזכיתי לקחת חלק בסטארט-אפ האקדמי המדהים הזה".