בית ספר אדלסון ליזמות | מיוזמה למציאות

כשנתיים לאחר ההכרזה על הקמת בית ספר אדלסון ליזמות, הראשון בישראל ללימודי יזמות, נחנך בניין בית הספר בנוכחות ראש ממשלת ישראל דאז, בנימין נתניהו, ד"ר מרים ושלדון אדלסון, פרופ' אוריאל רייכמן, סגל וסטודנטים. התכנון החדשני של הבניין נועד לבטא את רוח החדשנות והחשיבה העדכנית העומדת במרכז תפיסת עולמו של בית הספר ליזמות.

 

IDCBeyond | היזמים שיתמודדו עם אתגרי המאה ה- 21

במסגרת התנופה האדירה של לימודי יזמות בבינתחומי והביקוש הגבוה להשתלב בהם, הכריז הבינתחומי בפתח שנת 2016 על פתיחת תכנית הנשיא ליזמות – IDCBeyond, המתמקדת בהקמת מיזמים פורצי דרך סביב אתגרי המאה ה-21. משתתפי התכנית הם אנשים שהיזמות בוערת בהם, בעלי מוטיבציה לחולל Global impact.

 

אוניברסיטת רייכמן הוא המוסד הבינלאומי ביותר בישראל | מעמיקים את הקשר עם התפוצות

בשנה זו פורסם דו"ח מיוחד מטעם המועצה להשכלה גבוהה שקבע כי "הבינתחומי הוא גם המוסד הבינלאומי ביותר בישראל וגם תורם את מספר הסטודנטים הבינלאומיים הגדול ביות ל'לימודים מלאים' ולקבוצת הסטודנטים היהודיים". בית הספר הבינלאומי ע"ש רפאל רקנאטי הוקם בשנת 2001 במטרה לטפח דור של מנהיגות צעירה מעבר לים ולהעמיק את הקשר בין ישראל לתפוצות וכיום שליש מהסטודנטים בבינתחומי לומדים במסגרתו.
גם בשנת 2016 דורג הבינתחומי במקום הראשון בסקר שביעות רצון שערכה התאחדות הסטודנטים הארצית בקרב אלפי סטודנטים ממוסדות להשכלה גבוהה בישראל.