בית ספר סמי עופר לתקשורת | מובילים את העידן הדיגיטלי

בית ספר סמי עופר לתקשורת הוקם במטרה לענות על צורך מובהק - הביקוש הקיים לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, הבקיאים בהתרחשויות בעולם התקשורת החדש. חזון בית הספר הוא בהכשרת דור העתיד של עולם התקשורת בישראל, תוך התמקדות בתקשורת ובמדיה החדשים (New Media), ובהקניית כלים המאפשרים להבין, לתפקד וליצור בהצלחה בעולם התקשורת המודרני המשתנה ללא הרף.


סמי עופר ז"ל, שעל שמו קרוי בית הספר לתקשורת, אמר בטקס חנוכת בית הספר: "אני רואה חשיבות רבה בתרומה לחינוך, וללימוד התקשורת בפרט ומצפה בעוד כמה שנים לראות את בוגרי בית הספר הראשונים משתלבים בתחומי התקשורת בישראל תוך הטבעת חותמם".


בית הספר מעניק סביבת לימודים מתקדמת, המצוידת במיטב החידושים בתחומי התקשורת ובחזית הטכנולוגיה הגלובלית. בבית הספר פועלת המעבדה לחדשנות במדיה (milab) בה מפתחים הסטודנטים אבי-טיפוס עתידיים בתחום המדיה והטכנולוגיה, בדומה למעבדת החדשנות היוקרתית של MIT בבוסטון, ארה"ב. בראש בית הספר עומד הדיקן ד"ר נעם למשלטריך לטר, שמלווה אותו מיום היווסדו.​

תכנית ארגוב למנהיגות ודיפלומטיה | הסברה בראייה גלובלית

​תכנית ארגוב למנהיגות ודיפלומטיה הוקמה במטרה להכשיר סטודנטים מצטיינים בעלי כישורים מיוחדים בשנת הלימודים האחרונה שלהם בבינתחומי, לייצג את מדינת ישראל ואת העם היהודי בזירה הבינלאומית, ולהשתלב בעשייה הציבורית והחברתית בארץ ובעולם.


התכנית הייחודית ממשיכה את מסורתו של השגריר שלמה ארגוב ז"ל והיא נוסדה ביוזמתו ובתרומתו של בנו, גדעון ארגוב. התכנית מקנה ידע, כישורי תקשורת, שפה וכלים שהופכים את הסטודנטים לדוברים לא רשמיים של ישראל, במטרה לשפר את מעמדה בעולם. במהלך ההכשרה בתכנית יוצאים הסטודנטים לסיור לימודים במוסדות ממשל וזירות עסקים, ארגונים בינלאומיים ואוניברסיטאות באירופה ובארה"ב.


בתכנית לוקחים חלק גם סטודנטים שאינם ישראלים, שהופכים "שגרירים" למען ישראל עם חזרתם למדינות המוצא שלהם.

"יש לנו הזדמנות ייחודית למלא אחר מטרותיו של השגריר שלמה ארגוב ז"ל, באמצעות הקניית ידע, כישורים וכלים לייצג את ישראל והאינטרסים שלה בעולם", אומרת ד"ר אליסה-רובין פלד, המנהלת אקדמית של תכנית ארגוב.